Greenblog

zondag 20 mei 2018

Enjoy every moment

Hoi allemaal,


Wat een super leuke lijn is Memories of Summer van Studio Light. Ik kom hiervan echt in vakantiestemming. Dus zeker geen straf om hier een leuke kaart mee te maken.



De basis van mijn kaart is de postzegelstans van Studiolight. Ik heb deze uit kraft, wit cardstock en uit designpapier gestanst en op elkaar gemat. 


Het designpapier is het basisvel van Memories of Summer nr. 261. Vooral de hoek van dit blad is prachtig en juist dat stukje heb ik als basis designpapier voor de kaart genomen.

  

Links onder heb ik 3 hexagons geplaatst. Ik heb deze uit het designpapier gestanst met de Cutting Stencils Hexagons 6002/1108 van Joy Crafts. Ik heb daarna de stans met een potlood op wit cardstock na getekend en daarop de uitgestanste hexagons gemat. 


Voor het postzegeltje heb ik een kleine postzegelstans gebruikt en daarop de postzegel en de vlinder, onder aan het vel, van het Easy Stansvel nr 617 gebruikt. Ook het plaatje en tekst heb ik van dit vel gebruikt. Naast het plaatje de 2 grotere hexagons uit de set van Joy gebruikt. 

  

Achter het plaatje heb ik de linkerkant open gelaten zodat er een tag in kon. Hiervoor heb ik de stempel gebruikt van Memories of Summer nr 291. Deze heb ik uitgeknipt en gemat op kraftpapier. Stukje touw eraan en klaar. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren. Veel succes en leuk dat jullie langs zijn geweest.

Liefs Syl







Geen opmerkingen:

Een reactie posten