Greenblog

donderdag 24 mei 2018

No little dreams

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie meedoen aan onze bloghop, wanneer je bij iedereen een reactie achterlaat, kun je hier een leuke prijs mee winnen.

Ik ben een absoluut papierverslaafde en kan ook weinig weerstand bieden tegen mooi designpapier. Zo ook met het Noor! design papier Vintage Soul. Dat was liefde op het eerste gezicht en ik wilde daar dan ook een mooie kaart mee maken. Dit is het geworden.....


Dit is de voorkant van de kaart. Ik heb een kaart dubbele kaart gemaakt van 14,5 cm bij 14,5 cm. De voorkant heb ik gehalveerd. Hierop heb ik van het Shape Art Label Heart 470.713.113 het kleinste hart gebruikt als voorkant op de kaart.

6011/0568 Paper bloc Vintage Soul
Zoals gezegd heb ik voor de kaart gebruik gemaakt van het Paper bloc Vintage Soul. Een prachtige verzameling van fris en romantisch designpapier. 

6002/1099 Blauwe sierrand

Voor de zijrand heb ik de Blauwe sierrand 6002/1099 gebruikt. 

 6002/1082 Floral Flourishes Rib Flowers

De bloemen op de voorkant van de kaart heb ik gemaakt met de Floral Florishes Rib Flowers 6002/1082. Ik vind het een geweldige stans, je kunt je bloemen zelf opbouwen en daarmee bepaal je dus zelf hoe gaat je bloemen worden. Voor het hart heb ik meeldraadjes gebruikt. 

6002/0972 Floral Flourishes Chrysant 

Voor de blaadjes heb ik gebruik gemaakt van de Floral Flourishes Chrysant 6002/0972 en nog wat blaadjes van oudere stansjes. 

6002/1100 Little Happiness Labels

Verder heb ik in de bloementoef nog wat kant en klare bloemetjes gebruikt en hierin nog een strikje van kant en touw verwerkt. Ik heb nog wat labeltjes van de Little Happiness Labels 6002/1100 tussen de bloemen verwerkt.


Ik heb nog een leuk stempeltje opgezocht en verwerkt op de kaart met nog een labeltje van de Little Happiness Labels en een bedeltje.

  
Dit is de binnenkant van de kaart. Ik heb hier wederom de Blauwe sierrand 6002/1099 en daarnaast ook nog de bijpassende Ovaal Blauw met sierrand 6002/1044 gebruikt. Ik heb hierop een plaatje van Pinterest gebruikt. 

6002/0785 Blauw           6003/0061 Noor! design Cutting stencil Swirls/takjes

De bloemetjes langs de rand van de mal komen van de mal Blauw 6002/0785 en de takjes van de Cutting stencil Swirls/takjes 6003/0061.

6002/0990 Mixd Up Stansmallen Steampunk         6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful

Als laatste heb ik het hart van de  Mixd Up Stansmallen Steampunk 6002/0990  en  Love uit de SCR@P Stans kit Beautiflul 6002/0914 gebruikt. Beide mallen heb ik bewerkt met de Pure Sheen Glitter van Nuvo. Voor de afwerking heb ik nog wat Nuvo drops op de bloemetjes gebruikt. 

Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met deze kaart en vergeet geen reactie achter te laten om mee te dingen naar een leuke prijs. Jullie kunnen nu verder hoppen naar Miranda

Liefs Syl



33 opmerkingen:

  1. wow ! beautiful creation! so delicious!!! and photo really sweety! thanks for blog hop! xoxo Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model kaart en prachtige bloemen erop verwerkt. Mooie mallen ook.
    Schattig plaatje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie bloementoef op je hart, leuk dat je de voorkant gehalveerd hebt zodat het hart ook zichtbaar is als je hem open doet. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super toffe kaart! Echt heel gaaf gemaakt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een kunstwerkje zeg..
    Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kleuren heeft dit papier. Je hebt er een erg mooi kaartje van gemaakt.
    Gr. Margriet R

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk ! En wat zijn die bloemen mooi geworden......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een apart romantische kaart. Love it

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie romantische kaart zeg. wow <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart! Leuk met zoveel bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oef, ik vond die papiertjes al zo mooi maar nu ik ze bij jouw zie wil ik ze helemaal. Je hebt echt een fantastisch mooie kaart gemaakt.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Duper mooi gemaakt ...

    Prachtige combinatie met het papier zo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super mooie kaart,de kleurcombi vind ik ook heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave kaart .. die bloemen gemaakt met de stansen .. erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart! Mooi dat je de bloemen verwerkt hebt in het hart. De kleuren passen heel goed bijelkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben absoluut geen ster 🌟 in kaarten maken, maar wauw wat mooi kan jij dit super mooi geworden, vriendelijke groet Marije Stuurman

    BeantwoordenVerwijderen
  17. geweldig kaartje,met zijn achtergrond papier, ook ik ben hier fan van. je hebt hier een hele mooie combinatie van gemaakt, eentje om jaloers op te worden. het is een kaartje geworden om te smelten met de verschillende stansjes en de schattige foto. bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I'm in Love 😍😍. Schitterende kaart, mooie kleuren en ook de opbouw zo gaaf, door het hart van ddbd zo te gebruiken. Dat ga ik wel van je overnemen hoorπŸ™ŠπŸ™ˆ. Veel van mijn favoriete stansen zie ik terugkomen.Chapeau, groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  19. prachtig romantisch kaart is dit met het mooie hart het papier is prachtig heb het nog in de handen gehad maar is de coffee serie mee genomen deze komt later nog wel mee ook de bloemen en blauwe mallen prachtig gedaan

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Great card, and I always love your wonderful details.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik was ook op slag verliefd op het Vintage Soul papier. Helemaal mijn kleuren. Je hebt een schitterende kaart er mee gemaakt. Mooie zelfgemaakte bloemen.
    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een ontzettend mooie kaart Sylvia!! Ik ben ook een papierofiel hoor!! En ook alle rest stukjes bewaren want je weet nooit waar je het nog voor kan gebruiken ;) Je hebt een prachtige romantische kaart gemaakt en ik wordt ook steeds verliefder op die randmal............

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie kleuren bij elkaar. Echt mooie roosjes. Mooi bij elkaar passend

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele gave kaart. Zou zelf niet zo snel voor een olijfgroene basis kiezen, maar echt prachtig.
    Bloementoef voorop vind ik super. Toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauwie, wat een supergave kaart zeg. Het meisje spat er echt uit, met de kleurencombinatie die is gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. na het zien van je voorbeeld ga ik toch eens wagen ook zelf bloemen te maken.....ze zijn erg mooi je bloemen

    BeantwoordenVerwijderen