Greenblog

zaterdag 16 juni 2018

Bloghop Noor collectie

Hoi allemaal,

Hebben jullie de prachtige nieuwe Noor collectie al gezien? We hebben weer fantastische mooie artikelen in de collectie. 

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 16 juni T/m 18 juni langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Als het goed is, ben je net bij Nicolette langs geweest.




 Dit is mijn  kaart voor de Bloghop. Ik heb als basis voor de kaart de Dutch Doobadoo Shape Art Cascade 470.713.163 gebruikt.


6011/0591 Paper bloc Lavender Garden

Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van het nieuwe Paper bloc Lavender Garden 6011/0591. Ik vind het weer prachtige set met mooie kleuren.


 6002/1113 Blauwe rand Sophia

Langs de bovenkant heb ik de Blauwe rand Sophia 6002/1113 gebruikt. Deze heb ik iets ingekort zodat deze past aan de bovenkant van de mal. 

6002/0991 Stans SCR@P Hart

Achter de kleine stukjes met design papier heb ik eerst een doilie geplaatst en daarop de al wat oudere Stans Scr@p Hart 6002/0991. Op het hart heb ik eerst met paarse inkt tekst gestempeld en deze toen met transparante embossingpoeder bewerkt. Ik heb het hart op paars cardstock nagetrokken en het hart hierop gemat.  


 6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia

In het midden van de kaart heb ik de prachtige blauwe mal Blauw Frame Oval Sophia 6002/1112 gebruikt. Ik heb de mal daarna nagetrokken op wit cardstock en hierop de stans gemat. Op het ovaal heb ik een plaatje van Pinterest gebruikt. Deze combineert geweldig met de kleuren van het design papier. Ik heb het ovaal met dimensionals op de kaart bevestigd zodat deze iets hoger komt te liggen op de kaart. Het kleine hoekstansje heb ik rechts boven naast het ovaal verwerkt.
Aan de onderkant heb ik nog een mooi stukje lint met pareltjes gebruikt met het stansje Love.


 6002/1081 Floral Flourishes Large Flowers

Ik maak heel graag mijn eigen bloemen dus ik ben echt super blij met weer een nieuwe bloemenstans. Met de Floral Flourishes Large Flowers 6002/1081 kun je heerlijk grote bloemen maken maar je kunt ook net zo makkelijk wat kleinere bloemetjes maken. Voor de blaadjes heb ik wat stansjes uit mijn voorraad gebruikt. Zowel de bloemen als de blaadjes heb ik uit design papier gestanst. Voor het hartje heb ik de Nuvo drops gebruikt.



Met de figuurpons van Vaessen heb ik 2 hartjes uitgeponst en deze op de kaart bevestigd. 

Dit was mijn creatie voor deze bloghop. Leuk dat je langs bent geweest en nog veel plezier!
Je mag nu verder hoppen naar


Liefs Sylvia

35 opmerkingen:

  1. Toppertje dit Sylvia met mooie bloemen en die blauwe mallen is helemaal het einde! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart in deze mooie kleuren.....en de bloem is super gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren en een prachtig geheel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Paars mijn favoriete kleur. Wat een prachtige kaart. En dan ook nog eens met die geweldige blauwe mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat een mooie bloemetjes op deze kaart. De kleur is mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooooooh wat een mooie en in mijn favoriete kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow mooi kaartje en erg mooie kleurtjes!!! Echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart. Bem echt gek op de blauwe mal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart .helemaal in mijn kleuren . Het papier op mijn verlanglijst gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal mijn kleuren een kaart om verliefd op te worden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi......en wat is die bloem prachtig zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super prachtige kleuren bij elkaar gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend mooie kaart heb je gemaakt met de onwijs leuke mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow...wat is dit prachtig gemaakt, echt heel mooi en gave details erop...top!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk om van alle kerstkaarten weer in het voorjaar terug te komen met zo'n prachtige creatie.
    Super!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een super lieve kaart, mooi gemaakt
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kleuren heb je gebruikt, ik hou daar wel van.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WoW wat een super mooie creatie heb je gemaakt. Ik houd heel erg van deze kleuren en dit blokje papier lijkt wel,op een oudere versie. Vast ook goed te combineren. Geweldig mooi.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart zeg. Vooral de bloemen zijn ontzettend mooi gemaakt. En het voordeel van ze zelf maken is, dat je altijd de perfecte kleur hebt!
    Heel leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een bloemenpracht op je kaart. Mooi romantisch geheel is het in geweldige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. OOhhh deze is erg mooi!
    Ik hou van paars:),ook aangenaam om te zien tussen al de kerstkaarten,hahaha.
    De bloemen vind ik geweldig.
    Heel leuk gedaan!
    Fijne Zondag verder enliefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooie kaart en wat een geweldig leuk papier is deze set! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart in mooie kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik kom net uit de lavendelvelden.....wat een mooi papier heb je dan gebruikt en dan een prachtige kaart gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super leuke ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ kaart heb je gemaakt. Het dessinpapier Lavendel Garden is zo gaaf en dan al die prachtige nieuwe Noortjes. Een geslaagde creatie zou ik zeggen. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wow dolcissima!! e grazie per questo bellissimo blog hop! continuo a saltare!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. super mooie kaart is het zeg. ik ben dol op paars๐Ÿ˜ leuk hoe je al die mallen hebt gebruikt.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wow wow wow!!! Hou van de kleur en het plaatje is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart !!! Mooie combinatie van die ovale mal en de randmal !!
    Groeten,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen