Greenblog

zaterdag 2 juni 2018

The good things in life

Hallo allemaal,

Voor alles is een eerste keer en dat is voor mij het maken van een scrap lay out. Nu wilde ik dat altijd al eens doen maar er was toch iets wat mij tegenhield. Kaarten maken gaat als vanzelf, dan heb ik al in mijn hoofd wat ik wil gaan maken. Met scrappen gebruik je doorgaans je eigen foto's en daar zit dan ook direct de crux. Welke foto's gebruik je dan?  En hoe verwerkt je het dan? Het hielp dan ook enorm om de lay out van de Scrap challenge te gebruiken en ik heb genoeg dierbare foto's om uit te kiezen. Dit is mijn bijdrage...


Ik heb voor deze lay out foto's gebruikt van een vakantie in Frankrijk samen met mijn moeder, die helaas inmiddels al is overleden. Maar wat een mooie herinnering kan ik er nu van maken. 

6011/0568 Paper bloc Vintage Soul


Als basis heb ik een blad olijfgroen cardstock gebruikt en als designpapier het Paper bloc Vintage Soul 6011/0568. Ik vind de kleuren lekker fris en romantisch tegelijk. Ik heb op de scheidingslijn van de 2 verschillende dessins een kanten lint verwerkt. 

  6002/1108 Stans SCR@P Hexagons

Langs de foto's heb ik gebruik gemaakt van Stans SR@P Hexagons. Wat een geweldige stans om te gebruiken en hoort eigenlijk in elke doos met stansjes thuis. Deze is werkelijk voor alles te gebruiken. 

  

Ik heb verder, naar aanleiding van het voorbeeld, wat banners toegevoegd in verschillende kleuren.  Ik had nog een stickervel met allerlei leuke pijlen en teksten dus die heb ik gebruikt. De locatie en het jaartal heb ik uitgeprint en nog een randje met de fineliner gegeven. 

 6410/0468 Stempels  Script

Als laatste heb ik de tekst "The good things in life are better with you" uitgeprint in een leuk font en hier het etiket op gestempeld van de stempels Script 6410/0468. En het grote script stuk heb ik linksboven en rechtsonder gestempeld. 

Wat vond ik het ontzettend leuk om met deze scrap challenge mee te doen. Ik hoop dat ik een inspiratie voor jullie heb kunnen zijn. 

Liefs, Syl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten