Greenblog

dinsdag 10 juli 2018

Home sweet home

Hoi allemaal,


Deze maand is deze mooi Little Hapiness mal aan de beurt. 

Het team heeft voor leuke inspiratie voor jullie gezorgd. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 10 juli t/m 12 juli langs alle
  •  blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.


We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

Als het goed is, ben je net bij Corry geweest.

Voor mij is dit mijn eerste memorydex creatie en door de beperkte ruimte moest ik toch wel goed nadenken wat ik er nu eigenlijk mee wilde doen.

Ik heb altijd al een zwak voor de Engelse cottages gehad en toen ik de mal van dit raam zag wilde ik proberen de sfeer een beetje na te bootsen op dit Memorydex kaartje.



Ik heb de basis van het kaartje bewerkt met witte gesso en daarop heb ik met structuurpasta en een mask met stenenstructuur een soort van muur gemaakt. Deze heb ik bewerkt met bruine spray en nadien met bruine distress inkt er nog een keer overheen gegaan. 


 6002/1080 Little Happiness Deco-raam

Ik heb het Little Happiness Window 6002/1080 uit wit cardstock gestanst en op donkerbruin cardstock nagetrokken. De luikjes bij de ramen heb ik uit designpapier met houtstructuur geknipt.

    
         6002/0940 Heart Leaves

Bij een cottage hoort natuurlijk ook een stokroos. Deze heb ik gemaakt van o.a. de Branch Leaves uit de Garden collectie 6002/0940. Hierop heb ik de kleinste maatje van twee willekeurige bloemenstansjes gebruikt.

  6002/1048 Happy Holidays Poinsetti

Het is raam is niet af als er geen planten voor het raam staan. Hiervoor heb ik de Poinsettia uit de Happy Holidays collectie 6002/1048 gebruikt. 


De tekst Home Sweet Home heb ik geprint en met een zwarte fineliner heb ik een randje om de tekst heen gemaakt.

Dit is mijn bijdrage aan de bloghop, leuk dat je bent komen kijken. Vergeet je niet een reactie achter te laten zodat je kans maakt op een leuke prijs?

Je mag nu door naar Corina












15 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia, wat een mooi kaartje,
    erg leuk om te zien wat jullie er allemaal met het malletje doen. Echt super.
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan en zo zie je maar dat de oudere mallen weer nieuw leven ingeblazen krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi leuk idee ook. Zeker ook een leuke om na te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om het raam op een memory dex kaartje te verwerken!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet mijn stijl(te donker voor mij), maar leuk dat je zoiets laat zien op een memorydex kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is leuk geworden!! Vooral je achtergrondje vind ik gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi kaartje, ga die kleine kaartjes steeds leuker vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oww wat een leuk idee voor een verhuiskaart echt super

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel ideetje voor een leuke kaart te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die luikjes erbij geeft weer een heel ander gezicht. Leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. prachtige memory dex kaart, met lieve kleine bloemetjes erop love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige dat memory dex kaartje heel mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schattig memorydex kaartje!
    Gr. Margriet R

    BeantwoordenVerwijderen