Greenblog

donderdag 19 juli 2018

Witte kerst

Hoi allemaal, 

Ook in de vakantie tijd gaan we bij Noor! Design lekker door met mooie collecties. Deze showen we we weer graag aan jullie!

foto van Jolanda Bergmans.

foto van Jolanda Bergmans.

De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden.


Dit is mijn bijdrage aan de bloghop. Wat een prachtige nieuwe spulletjes zijn er weer uit, ik had alles wel willen gebruiken voor de kaart maar dan wordt het wel heel erg vol.

Voor de basis heb ik een Dutch Doobadoo mal gekozen en deze een beetje aangepast door 3 rillijnen op het platform te verwerken en deze te vouwen zodat ik wat diepte krijg in mijn kaart. 

Het nieuwe kerst designpapier uit de serie Silent Night 6011/0570 is zo prachtig van kleur wat dan weer een heel ander soort kerstkaart geeft. Ik vond het in eerste instantie ook best vreemd dat ik zwart cardstock heb gebruikt maar nu het geheel klaar is is het zeker niet raar eerder stijlvol, juist door de mooie kleuren van het designpapier.

 
 6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

Ik heb de Blauwe Kantrand cirkel 6002/1141 2 keer verwerkt op deze kaart. Wat een geweldig mooie doilie is dit. Ik heb deze mall eerst in het zwart uitgestanst en daarna in het wit. De zwarte stans heb ik tussen het cardstock en het designpapier geplaatst. Daarna heb ik eerst nog wat loze stukjes papier op de kaart verwerkt en een lintje en als laatste de wit gestanste doilie. Mooi zijn die ronde stansjes die erbij geleverd worden. Deze stanst nl een prachtige stikrand mee. Helemaal leuk. Ik heb er twee gebruikt nl. 1 gestanst uit designpapier en 1 met tekst. 

  

Hoe gaaf zijn deze vouwsterren 6003/0088 uit de Vintage Flourishes serie dan? Ze geven echt een heel leuk effect op je kaart door de hoogteverschillen en je hebt er direct twee. Ik heb ze uit designpapier en uit zwart papier gestanst en verwerkt op de kaart. 


De voorkant (het platform) van deze easelcard heb ik beplakt met sneeuwwatten en daarop heb ik een toef gemaakt met de Vintage Flourishes Besjes 6003/0090 en de Happy Holidays Poinsettia 6002/1048


6002/1048 Happy Holidays Poinsetti          

Dit was mijn bijdrage aan de bloghop. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. Jullie mogen nu door naar 



We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 19 juli T/m 21 juli langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Heel veel plezier!

Liefs, Sylvia






32 opmerkingen:

  1. Ik krijg echt het warme wintergevoel bij je kaart. Open haardje, chocolademelk en een met een dekentje op de bank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. che meraviglia questa card, con te è già inverno!!! bellissimi i premi del blog hop! partecipo e continuo a saltare!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gaaf, en die 'sneeuwmat'jeej tof hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie en leuke kaart! Slim om wat meer rillijnen in het platvorm te maken, ben ook net bezig met dit model kaart en ga je idee ook eens opvolgen. De ronde nieuwe mal en het papier zijn geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend mooie kaart Sylvia, mooie stansen en prachtig papier...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk kaartje geworden Sylvia!! Die uiltjes zijn ook zo cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje zo schattig de uiltjes😍

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig tafereeltje is dit geworden, echt supers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een verrassende kleurcombinatie; ik zou er zelf niet op komen, maar vind het wel erg mooi. Misschien ook maar eens iets mee proberen. Mooie kaart is het.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastisch ook zie kleine bolletjes zo als sneeuw! En die tekst is zo leuk bedacht. Bedankt weer voor je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. superleuke kerstkaart, en hele leuk tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig !!! Ook deze uiltjes en papier zijn prachtig. En er worden zeer mooie creaties meegemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke Kerstkaart met unieke elementen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooo gewoon helemaal supermooi dit kaartje! Met alle dingen die ik ook zo leuk vind... dus deze kan niet meer stuk... ik vind hem echt toppie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik wordt door al het moois wat ik zie steeds vrolijker. Wat kan je veel doen met papier en mallen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat en schitterender kerst kaart. Het papier silent night vind ik erg mooi, vooral de kleuren combinatie daarvan. De keuze van zwart cardstock vind ik juist super. Het papier komt heel mooi tot zijn recht zo.
    De vouwster moest ik echt even aan wennen, maar hoe meer ik hem zie hoe leuker ik hem vind, dat had ik ook met de Gnomes. Gaat uiteindelijk wel goed komen dus😉 Groetjes Monica 💞😘

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi met dit zwarte cardstock. Die Dolly is prachtig en die gnoom erop met het uiltje. Zo leuk!.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke kaart echt klasse hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit is een gave kaart met die kleuren.
    Veel te zien en te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart !! De vouw-sterren mal is echt super !! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Geweldige kleuren heb je gebruikt. Mooi gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een bijzondere kleuren voor een kerstkaart. Maar wat je zegt, hij wordt er wel heel stijlvol van.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Weer geweldige kerstkaart. En die ster is echt top

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ik sta nog steeds versteld dat zwart en zacht groen een mooie match zijn voor kerstkaarten. Je hebt er weer een pareltje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen