Greenblog

donderdag 2 augustus 2018

Beautiful Friendship

Hoi allemaal,

Altijd leuk om mee te doen met een Challenge. Soms heb je wel eens geen inspiratie en ben je echt opzoek naar een lay out waarop je jouw mooie foto's kunt gebruiken. Deze challenge is er weer heel geschikt voor. Ik heb deze lay out ermee gemaakt.


Op een mooie zomerdag samen met twee vriendinnen een leuke dag gehad in Den Helder. Deze foto wilde ik graag gebruiken voor mijn lay out. Op de foto staat op de tafel een grote pot met paars gekleurde bloemetjes dus mijn lay out moest gewoon een paars / lila kleur gaan krijgen. Ik had nog wat mooi paars designpapier liggen dat hier uitermate geschikt voor was.

 6002/0763 Blauw Rand vlinders

Bij bloemen horen vlinders dus hierbij kwam de Blauwe rand Vlinders 6002/0763 goed van pas. 

 6002/0933 Blauw

Deze Blauw mal 6002/0933 lijkt heel erg op een zon en vond ik daarom erg toepasselijk voor deze pagina.

 6002/1081 Floral Flourishes Large Flowers

Het toefje bloemen heb ik gemaakt met de Floral Flourishes Large Flowers 6002/0181.

 6002/0914 SCR@P Stans kit Beautiful

De pijlen die ik heb gebruikt komen van de Scr@p Stans Kit Beautiful 6002/0194

l

De lay out heb ik afgemaakt met 2 leuke tekstjes, die heel toepasselijk zijn op de foto die ik heb gebruikt en is ook direct de titel van deze scrappagina. Als laatste heb ik in de rechts beneden nog de datum en de locatie vermeld en nog wat pailletjes erop verwerkt.. Een mooie herinnering aan een heerlijke dag!! 

Leuk dat jullie even langs zijn geweest. Ik ben benieuwd naar jullie uitwerking van de Challenge. Succes!!

Liefs, Syl


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten