Greenblog

donderdag 16 augustus 2018

Let it snow

Hoi allemaal,

Welkom weer bij onze bloghop met de nieuwe Noor! Design collectie in de hoofdrol. Prachtige artikelen weer, vind je ook niet? We hebben weer wat voorbeelden gemaakt ter inspiratie.... Hop je mee?


Uiteraard heb ik ook lekker gespeeld met de nieuwe collectie...



Ik heb een wintertafereeltje gemaakt met als basis de Dutch Doobadoo Card Art Beachhouse. Deze heb ik uit kraft papier overgetrokken. 

6011/0571 Paper bloc Holly Jolly
Ik heb het Holly Jolly designpapier 6011/0571 gebruikt. Wat een prachtige pastels en wat word ik hier blij van. Kerst kan in vele kleuren, en zeker deze pastels hebben iets warms en romantisch.

 

Op het hoogste huis heb ik de doily Let it Snow uit de Silent Night collectie 6002/1143 met Merry Christmas bevestigd. De blikvanger van het huis! Ik heb de tekst uitgestanst uit wit cardstock en de cirkel heb ik uit het designpapier gestanst. De randjes heb ik met de distresser ruw gemaakt en met distress inkt Walnut Stain beinkt.

 6002/1018  Winter Wishes Hertenkop

Op de gevel van het linkerhuisje heb ik de de Winter Wishes Deer hertenkop 6002/1018 bevestigd. Deze heb ik uit wit cardstock gestanst en met de distress inkt Walnut Stain heb ik de ge-emboste delen beinkt en ook de randen van de hertkop heb ik beinkt.

 

Iedereen zou eigenlijk deze kerstboom moeten hebben in de stanscollectie. Wat een prachtige stans is de Silent Night Christmas Tree 6002/1144 en wat een mooie bomen kun je hiermee maken. Ik heb ze uit het designpapier gestanst en de ge-emboste delen heb ik met Versa Magic chalk ink Oasis Green beinkt. De boom heb ik met witte gesso bewerkt zodat het lijkt alsof er sneeuw op de takken ligt. 

 6002/1146 Mon Ami Fox

De vosjes liggen voor het huis in de sneeuw. Het is even priegelen maar dan heb je wel ontzettend leuke vosjes. Dit zijn de vosjes uit de Mon Ami serie 6002/1146 Ik heb ze uit bruin cardstock gestanst en de andere deeltjes uit off white.Ik heb de losse onderdelen ook met de distress ink Walnut Stain beinkt.

 

Voor de bomen heb ik twee hekjes geplaatst die afkomstig zijn uit de Under the sea collectie 6002/0563. Geweldige hekjes. Ook deze heb ik bewerkt met witte gesso om er een besneeuwde look aan te geven. 

   

Ik heb op de nok van het huis en op nog wat meer plekjes wat ijskristallen van de Silent Night Ice Crystals 6002/1120 verwerkt.

Als laatste heb ik op het dak en op de grond witte gesso gebruikt  om een winterlook aan de kaart te geven. Ik heb het tekstje Let it Snow die bij de Let it Snow mal, uit de Silent Night collectie 6002/1143, hoort op het rechter hekje bevestigd. En het sneeuwt..... ik heb de witte gesso met water vermengd en met mijn waaierkwat gespetterd op de kaart.

Dit is mijn bijdrage aan de bloghop, ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. Vergeet niet een reactie bij onze blogs te plaatsen want je kunt er weer een leuke prijs mee winnen. Bovendien ben ik erg benieuwd naar jullie creaties met onze nieuwe collectie! 

Je mag nu door naar Daisy

Liefs Syl










25 opmerkingen:

  1. supermooi! lijkt net alsof 't idd echt sneeuwt op je kaart .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart. Wat is het vosje toch leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke kaart. Super dat je de strandhuisjes van DDD hebt gebruikt als kaartmodel!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sylvia een prachtige kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig kaartje, echt super gemaakt. Echt een tafereeltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend mooi tafereeltje met die kersthuisjes Sylvia....

    Groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat gaaf en super dat deze in de LIVe uitzending was zodat de opbouw goed te zien is
    Top

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super mooie kaart ,leuk die huisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben helemaal weg van deze mooie creatie, gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De ijskristallen en de vosjes en het papier. Ja je hebt wel ongeveer alles gebruikt wat ik helemaal leuk vind :-) Maar het is dan ook een super geweldige kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die huisjes als winters tafreel vind ik super. Ik heb vanavond ook even live meegekeken!
    Hij is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vandaag al een paar keer de Ddb huisjes gezien. Erg leuk. Echt een aanrader vind ikzelf

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh verliefd op de strandhuisjes in de winter. Dacht ik ga voor de kertsballen dit jaar maar nu weer twijfel 😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke winter huisjes. Wat een werk. Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, ik ben echt verliefd 😍😍 op jou kaartje. Meteen al toen ik hem op Facebook langs zag komen dacht ik, die is echt gaaf. De Dutchdoobadoo mal van de huisjes is zo gaaf op deze manier en al die leuke nieuwe noortjes zijn te gek. Liefs Monica 💞🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mega leuke kaart zeg ....
    Alles past zo lekker bij elkaar
    Ook leuk te zien hoe strand mallen in winterse sferen worden om getoverd

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind deze kaart echt super geworden en heb hem ook gedeeld prachtig winters en met de lieve vosjes er bij helemaal af

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend gedaan met die huisjes en de leuke stansen. !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie creatie met allerlei mallen , je ziet wel dat je ze allemaal kunt combineren prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gave creatie, erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen