Greenblog

vrijdag 10 augustus 2018

Love is.......

Hoi allemaal,

Wat is het leuk elke 10e van de maand "In the Spotlight". Ook deze keer hebben we er weer één voor jullie!

foto van Jolanda Bergmans.


Deze maand is deze mooie Friendz mal 6002/1089 aan de beurt. We hebben er weer een leuke bloghop van gemaakt.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 10 augustus t/m 12 augustus langs alle
  •  blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.



Dit is mijn kaartje geworden. Ik vind dat Isabella en Elf heel goed bij elkaar passen en een nieuwe liefde is geboren...

 
Als basis heb ik de Shape Art Bookmark gebruikt van Dutch Doobadoo, deze heb ik 1 keer uit Kraft papier geknipt en 2 keer uit het prachtige kerstpapier Joy to the World 6011/0561.

 

Rechts op de kaart heb ik de Silent Night Christmas Tree verwerkt. Ik heb deze ui het designpapier gestanst en gemat op Kraftpapier. De rode ballen in de boom heb ik met Nuvo drops gemaakt. 

 

Onder Isabelle en Elf heb ik de prachtige Blauw kantrand Cirkel verwerkt en in het hart heb ik. De grote binnen cirkel heb ik gestanst uit designpapier en op de kantrand cirkel verwerkt.

       

Ik vond het leuk om twee figuuttjes op de kaart te verwerken dus naast Isabelle uit de Friendz serie 6002/1089, heb ik ook Elf uit de Mon Ami serie 6002/1078 gebruikt. Ik vind het een erg leuk stel samen.


De tekst Love is heb ik gestempeld met een handletter stempelset en het samen kerst vieren heb ik zelf geprint en met een doodle randje op de kaart verwerkt.

 

Aan de bovenkant van de kaart heb ike een stukje opgelaten voor deze tag. Dit is de grote van een memorydex kaartje. Ik heb hiervoor een stansmal gebruikt en uit Kraft gestanst, leuk tabje erop en door het gaatje wat sisal touw gedaan. Ik heb het kaartje bekleed met designpapier en de Blauw kantrand 6002/1142. Een leuke tekststempel op wit cardstock gestempeld en deze gemat op Kraftpapier. 

Dit is mijn voorbeel met Isabella. Ik hoop dat ik jullie heb  mogen inspireren. Jullie mogen nu doorhoppen naar









7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart in deze kerstuitvoering met Isabella....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart en elfje en Isabella passen inderdaad goed bij elkaar!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om haar met de elf op 1 kaart te verwerken
    Ow wauw topidee om de kerstboom te versieren

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke twist! Ik vind het kerstpapier zo leuk !! Erg mooi geworden! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om het in kerstsfeer te verwerken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen