Greenblog

donderdag 18 oktober 2018

Sending love to you - Bloghop

Hoi allemaal, hier is de nieuwe Noor! collectie, en wat zijn het weer gave artikelen!

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

 Stuk voor stuk laten we een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden.

Als het goed is kom je zojuist bij Daisy vandaan.


Dit is mijn kaart geworden voor de bloghop! Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Triptech gebruikt. Ik heb de mal overgetrokken op Florence Cardstock Peanut.

6011/0593 Paper bloc Happy Travel
Als designpapier heb ik het Paperbloc Happy Travels 6011/0593 gebruikt. Heerlijke warme kleurtjes.

 6002/1174 Gouden Border Birthday

Ik heb de Gouden Border Birthday 6002/1174 (hoe geweldig is deze wel niet...?) uitgestanst en gemat op blauw cardstock. Ik heb deze aan de linkerflap van de kaart vastgemaakt. Rechts van de mal heb ik een lintje verwerkt zodat ik de beide delen vast kan maken. 

 6002/1198 Blauw Frame Swirls     6003/0088 Vintage Flourishes Sterren

Aan beide bovenkanten van de flappen heb ik de 2 losse swirls van de Blauw Frame Swirls 6002/1198 verwerkt en heb ik aan de linkerkant 2 sterren uit de Vintage Flourishes 6003/0088 verwerkt. Op de rechterflap heb ik nog wat hartjes uit de hartjesstans gebruikt. 


  6002/0473 Floral Flourishes Roll up roses

Aan de onderkant van de flapjes heb ik roll up roses, 6002/0472 en 6002/0473, gebruikt om een leuke bloementoef te maken. 

              6003/0090 Vintage Flourishes Besjes  6002/0940 Heart Leaves

Onder de bloemen heb ik de Heart Leaves 6002/0940 en de Vintage Fourishes Berries 6003/0090 verwerkt.


Dit is de binnenkant van de kaart. 
6011/0411 Noor! Labelvellen Happy Travel

Waar ik echt ontzettend blij van word, zijn de Noor! Labelvellen Happy Travels 6011/0411. Van mij mogen deze labelvellen bij elke nieuwe set papier ontworpen worden. Zo handig en hiermee heb je altijd leuke tekstjes en plaatjes bij de hand.

 6002/1200 Blauw Frame Swirls

Ik heb het plaatje verwerkt op de Blauw Frame Swirls 6002/1200. Het fijne van deze mal is het feit dat er ook een mat mal bijzit zodat je mooi je uitgestanste stans kan matten. Hoef je niet zelf te knippen. Achter het plaatje heb ik een lintje en 2 bingokaartjes van de Noor! Labelvellen verwerkt. 

 6410/0468 Stempels  Script

De Clear Stamp Script 6410/0468 blijft bij mij ook favoriet. Ik heb aan de binnenkanten van de zijflappen met de tekststempel de tekst met bruine memento inkt gestempeld. Ik heb de beide tags van deze serie gestempeld op het designpapier en deze uitgeknipt. 

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags          6002/1114 Floral Flourishes Floral Delight

Boven deze gestempelde tags heb ik een tag verwerkt, afkomstig van de Labelvellen Happy Travels, deze heb ik met behulp van Labels & Tags 6002/1175 uit de vellen gestanst. Bovenin heb ik nog een bloem verwerkt van de Floral Flourishes Floral Delight 6002/1114 en onderin wat hartjes die ik heb gemaakt met een hartjesstans apparaatje.

  6003/0090 Vintage Flourishes Besjes

Aan de binnenkant van de rechterflap heb ik de Heartleaves uit Florish Flourishes serie 6002/0940 en de Vintage Flourishes Berries 6003/0090 gebruikt. Hierop heb ik nog wat bloemen van de Floral Flourishes Floral Delight verwerkt. 

Dit is mijn creatie voor vandaag. Je mag nu doorhoppen naar Miranda

Veel plezier en een fijne dag!

Liefs Syl











16 opmerkingen:

  1. wow i love this card! The template is fantastic and also the colour pairing!
    I must jump to Miranda!
    xoxo
    Veronica

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kl euren heb je gebruikt. Echt een beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuke kaart en die Happy Birthdaymal is super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje is het geworden!! En wat zijn die plaatjes toch om op te vreten ;) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ook al zo'n prachtige voorbeeldkaart Sylvia....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw wat gaaf gemaakt. geweldig.
    groetjes alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie lieve kaart..prachtig papier ..weer een idee voor mijn mal dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig. wat een plaatje zowel de voorkant als binnenkant

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje is dit geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een schitterende kaart. 😍😍 Super mooie kleurcombi en het Happy Travel designpapier is zo gaaf. De nieuwe collectie is ook weer erg mooi. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi kaartje en van mij mogen die labelvellen zekers vaker uitkomen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart is dit zeg! Die labels zijn idd helemaal geweldig ❤ weer een set dat op mijn verlanglijstje moet 🙈 bedankt voor je inspiratie.

    Groetjes prisca

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is ook weer zo'n schitterend drieluik. Een heel goede combinatie van kleuren.

    Liefs, Inny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is deze papierlijn toch veelzijdig. Hier ook alweer een prachtig project ermee.
    Geweldig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen