Greenblog

donderdag 15 november 2018

Bloghop December collectie

Hoi allemaal,

Hoe gaaf is dat, nieuwe Nederlandse tekst stempels! En ze hebben de leuke prijs van 3,50 per stuk dus daar zijn we erg trots op. Daarnaast is er ook weer een toffe set designpapier met bijpassende plaatjes en labels.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

 Stuk voor stuk laten we een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Als het goed is kom je net bij Daisy vandaan.

Hierbij mijn kaartje voor deze bloghop. Ik moest er wel even voor uit mijn comfortzone omdat ik meestal meer romantische kaartjes maak. Maar het is toch weer gelukt.


Dit is mijn kaartje geworden. Ik ben begonnen bij de letters. Hiermee heb ik het woordje ZOO gemaakt, in het Nederlands dierentuin. De letters zijn afkomstig van Dutch Doobadoo en deze heb ik eerst op Kraft papier overtrokken en uitgeknipt. 

6011/0595 Paper bloc At the zoo
Ik heb de letters nogmaals overgetrokken maar dan nu op het nieuwe Papierbloc At the zoo 6011/0595. Ik heb de beide O's een beetje schuin gerangschikt zodat het een beetje speels overkomt. 

 

In de opening van de O's heb ik 2 plaatjes verwerkt afkomstig van de Noor Labelvellen At the zoo. Hiermee zijn de letters klaar. Ik heb de letters vervolgens op een kaart van 25 cm bij 15 cm geplakt. De kaart heb ik eerst uit Kraftpapier gesneden, vervolgens uit wit cardstock en daarna uit het designpapier. 

6011/0413 Noor! Labelvellen At the zoo
Ik vind de labelvellen echt een aanvulling op het bijbehorende designpapier. 


De kaartjes, the story en my favorites, achter de letters en de tekst Animal adventure vind je ook terug op de labelvellen At the zoo 6011/0413. Het mooie van deze labelvellen is dat ze ook echt aansluiten qua kleur en thema op het designpapier. Altijd handig en een leuke toevoeging op je kaart.


6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags
Met de Scr@p Stans Labels & Tags 6002/1175 kun je ook heel gemakkelijk een aantal van de labels uitstansen zoals ik heb gedaan hieronder aan de kaart met de tag Tigers en de banner Have a Wild time.

Dit is mijn bijdrage aan deze bloghop. Je mag nu doorhoppen naar Miranda


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 15 november t/m 17 november langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Heel veel plezier!

Liefs, Sylvia



15 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk kaartje, top idee om zo de letters ZOO te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie kaart geworden super gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan de dierenplaatjes gecombineerd met de letters ZOO, erg. mooi geworden.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een superleuke kaart geworden, en duidelijk wat 't is met de plaatjes en de letters ...... bijbehorende labels maken 't helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is bijna de MGM leeuw. Gaaf.
    Leuke kaart geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel verleidelijk na het zien van je kaart om alles meteen aan te gaan schaffen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk zo met die dieren. Leuk weer eens wat anders, maar zo bruikbaar. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ach....deze is super mooi.....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien uit je comfort zone maar toch heeft dit kaartje een zeker level van romantiek hoor! Ik ben helemaal weg van deze lijn! Heb nog tonnen dierentuin foto's dus het wordt tijd om me eens uit te gaan leven! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het nieuwe designpapier en de labelvellen At the Zoo echt onwijs gaaf. Wat een super mooie kaartje 😍😍 het je er van gemaakt. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. Super leuk met de grote letters en daar de afbeeldingen ingestoken. Super gaaf. Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen