Greenblog

donderdag 13 december 2018

Hoi allemaal, het is weer tijd voor onze bloghop!! 

Deze keer een kleine collectie zo aan het eind van het jaar maar wel een super leuke! Dus die willen we weer even aan jullie laten zien natuurlijk.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Uiteraard hebben we aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Als het goed is kom je nu bij Daisy vandaan en hier is mijn kaartje voor de bloghop!


Voor de basis heb ik gekozen voor de Dutch Doobadoo Shape Art Frame 470.713.146. Ik heb deze uit blauw en wit cardstock overgetrokken en uitgeknipt.
6011/0602 Paper bloc Winter Wonderland
Vervolgens heb ik het Frame nog een keer overgetrokken op het gave Papierblox Winter Wonderland 6011/0602. Wat een heerlijke kleuren zijn dit, lekker fris en ook nog eens stoer.

  

Aan de bovenkant heb ik de Blauw Border met Swirls 6002/1197 gebruikt, deze heb ik uit wit glitterpapier gestanst. Door stukjes van de plakrand (bij de open gedeeltes van de mal) weg te knippen, kun je de mal eenvoudig aanpassen aan de ronde bovenkant. 


Onder de mal die heb ik nog wat stukjes designpapier verwerkt en heb ik banners gemaakt met de 3 in 1 Bannerpunch van Vaessen. Ik heb er 2 in verschillende breedtes gemaakt en wat uit laten steken.
Hierop heb ik nog een bedrukte rand met de tekst Let it Snow verwerkt. Deze tekst vind je ook terug in het designpapier. Deze is nl. onder aan 1 van de designvellen verwerkt. Handig toch!


      

Midden op de kaart heb ik de Ovaal Blauw met sierrand 6002/1044 geplaatst, deze heb ik ook uit wit glitterpapier gestanst. Het is zo leuk om dat bij het licht te zien. Maakt de kaart direct feestelijk. Het plaatje is een digistempel van Mo Manning die ik met alcoholmarkers heb ingekleurd.

  6002/1235 Summer Lovin Dahlia

En we hebben er weer een ontzettend gave bloem bij gekregen, nl. de Summer Lovin Dahlia 6002/1235. Bloemen kan je nooit te veel hebben. Deze bloem kun je zo groot maken als je zelf wilt. Ik heb de blaadjes 3 keer uitgestanst en opgebouwd. Onder de blaadjes heb ik 3D lijm gebruikt zodat de blaadjes niet plat worden. Het hartje heb ik met een ander kleurtje gedaan voor het contrast en middenin een flinke Nuvo drop geplaatst. 

 6002/1145  Silent Night Frame Merry Christmas

De tekst is afkomstig van het Silent Night Frame Merry Christmas 6002/1145. Deze heb ik ook uit het glitterpapier gestanst. 

Dit is mijn kaart voor de bloghop. Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren. Hieronder nog even de informatie over je deelname aan de bloghop.

Je mag nu door naar Miranda

Liefs, Syl



Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Heel veel plezier!




15 opmerkingen:

  1. WOW! superleuke kaart geworden ........ de kleuren ik hou ervan, ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje, daar wordt iedereen toch vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Kaartje, moet ik echt onthouden deze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje, erg vrolijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ook al zo prachtig, mooi papier en stansen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi en prachtige kleurtjes inderdaad zoals je zelf al zegt. die bannerpunch staat bij mij ook wel op het verlanglijstje. Maar het papier echt ook

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, echt schitterend deze kaart 😍😍. Het Winter Wonderland papier is zo mooi. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen