Greenblog

donderdag 17 januari 2019

Bloghop februari collectie

Hoi allemaal, 

Wat hebben we toch weer een prachtige collectie! Reden voor ons Noormeisjes om weer een bloghop te gaan doen zodat jullie weer  inspiratie op kunnen doen. 

Geen fotobeschrijving beschikbaar.
De bloghop loopt van 17 tot en met 19 januari. Wanneer je bij ons allemaal een reactie achterlaat en op de pagina van Noor! Design, kan je een leuke prijs winnen.

Als het goed is ben je zojuist bij Daisy geweest. 


Dit is mijn kaartje voor de bloghop geworden. Ik heb als basis de Dutch Doobadoo Shape Art Circle Eurolock 470.713.169 gebruikt. Deze heb ik 1x uit craftpapier overgetrokken, 1x uit wit cardstock en als laatste uit designpapier.

Ik heb voor het prachtige papierbloc Love Story 9011/0600 gekozen, romantische kleurtjes en print met een vintage look. Van dit papier heb ik ook nog twee banners gemaakt met de 3 in 1 bannerpunch van Vaessen.

  6002/1251 Blauw Border

De nieuwe Blauw Border randstans 6002/1251 kun je weer prima gebruiken om langs een ronde rand te verwerken door aan de onderkant bij de plakrand de tussenstukjes weg te knippen. Je kunt deze dan eenvoudig langs een ronde rand verwerken. 

  6002/1254 Little Happines Love

Bij de nieuwe collectie hoort ook dit tekstmalletje Love uit de Little Happiness serie 6002/1254. Deze heb ik op het plaatje verwerkt. 


Onder het plaatje heb ik nog maar een keer de mooie ronde Blauw Kantrand 6002/1141 verwerkt. 

  6002/0473 Floral Flourishes Roll up roses

Onder aan de kaart heb ik nog een leuke bloementoef gemaakt. Hiervoor heb ik de roll up Roses uit de Floral Flourishes serie 6002/0473 gebruikt. De hartjes in de roosjes heb ik gemaakt met bruine Nuvo drops.

 6003/0090 Vintage Flourishes Besjes          6002/1026 Autumn Klimop

Onder de bloementoef heb ik de Vintage Flourishes Besjes 6003/090 en de Autumn Klimop 6002/1026 verwerkt. Het plaatje op de kaart is een digistempel van LOTV en deze heb ik ingekleurd met Spectrum Noir alcoholmarkers.

Dit was mijn kaart voor de bloghop.
Je mag nu door naar   Miranda

Veel plezier met de bloghop!

Liefs 










18 opmerkingen:

  1. Heel lief kaartje, ook leuk voor kindertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sylvia, ook al zo'n mooie creatie! En bedankt voor de tip hoe je een rechte rand stams kan gebruiken op een ronde kaart! SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart weer met het mooie papier en de mooie malle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is tof met de rand in het rond gemaakt! Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje geworden Sylvia, ik vind het geweldig designpapier, hele mooie kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt😍😍. De blauwe mallen vind ik te gek net als het nieuwe Love Story Designpapier. Dank je voor de inspiratie. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stijlvolle kaart.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke en vrolijke kaart wie wil die nu niet ontvangen super.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een super mooie kaart en leuk idee om de randmal ook te gebruiken voor een ronde rand

    BeantwoordenVerwijderen