Greenblog

donderdag 14 februari 2019

Bundeltje geluk - bloghop Noor! Design collectie maart

Hoi allemaal,

Wat hebben we toch weer een te gekke collectie bij Noor! Design deze maand. Die willen we natuurlijk met jullie delen!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 14 februari t/m 16 februari langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.


Als het goed is kom je nu bij Nicolette vandaan en heb je al een flink aantal creaties voorbij zien komen.



Dit is mijn voorbeeld geworden, een babykaart heb ik ervan gemaakt. Ik heb een easelcard gemaakt met de Dutch Doobadoo shape art Cascade.

6011/0606 Paper bloc Vintage Babygirl
Wat is de nieuwe vintage baby girl 6011/0606 geweldig. Op deze manier kun je een leuke en stoere maar tegelijkertijd ook een lieve babykaart maken. Deze set is er ook in vintage baby boy 6011/0607 en deze is natuurlijk in het blauw.

  6002/1251 Blauw Border

De rand van de staande kaart heb ik bewerkt met de Blauw Border randstans 6002/1251. Ik heb de hartjes tussen de bolletjes weggeknipt zodat je de mal dan beter kan bewerken langs de golvende rand.

 

Achter het plaatje heb ik de Blauw Kantrand cirkel 6002/1141 gebruikt.

  6002/1299 Mon Ami Beertje Teddy

En dit is Teddy het nieuwe Mon Ami stansje. Ik heb zelf nog een oude teddybeer en die lijkt precies op Teddy met zijn trieste kop en wat uitgezakte houding. Deze is echt zoooo leuk!

 

Rechtsonder heb ik de nieuwe Mixed Up stansmallen Filmstrips 6002/1232 gebruikt. Een stans die je werkelijk voor elk project kunt gebruiken. 


      

Op de filmstrip heb ik de Klimop uit de Autumnserie(gebruik ik zelf erg veel)6002/1026 en de Floral Flourishes Rib flowers 6002/1082 verwerkt.

  6011/0416 Noor! Labelvellen Vintage Babygirl

Op de liggende kaart heb ik eerst 2 banners met de pons gemaakt. Aan de zijkant heb ik een tag geplaatst afkomstig van de Noor! Labelvellen Vintage Babygirl 6011/0416. Past bij het designpapier wat ik heb gebruikt op deze kaart. Het plaatje komt ook uit deze set. Het stempeltje met de tekst is afkomstig van Bella Lulu.

Naast de banners heb ik nog 2 toefen met bloemetjes gemaakt van dezelfde bloemen als op de staande kaart. Ook hierop heb ik nog een filmstrip van die te gekke filmstripstansjes geplaatst.

Dit was mijn bijdrage aan onze bloghop.

Je mag nu door naar Joyce

Veel plezier nog met deze bloghop!

Liefs,







17 opmerkingen:

  1. Ook zo'n lieverd maar nu in roze. Het papier leent zich prima voor babykaartjes om verliefd op te worden! Mooi hoe je de spulletjes hebt gecombineerd, Sylvia! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n schattige babykaart en nu voor een meisje! Heel erg leuk met dit mooie designpapier en het beertje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige babykaart.. helemaal geweldig 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en ook mooi om te zien dat de bestaande mallen er ook een heel mooi effect aan geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren en mal. Ja het plaatje doet ook wat net als de randjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja we hebben al veel moois voorbij zien komen maar dit is ook een kunst stukje hoor mooie rand en plaatje ......ok erg mooi.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beauty, zoveel moois op te zien en wat een schattig plaatje en mooi papier. Prachtige mallen op verwerkt en de Teddy beer is ook zo schattig met z'n strikje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige babykaart heb je voor deze bloghop gemaakt. Leuk al die verschillende details.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Soooo sooo beautiful card here too. I just love babycards and this one is sooo darling and sweet. The colors are amazing and so is everything on this card. Stunning work hun.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief plaatje!! Echt superleuke kaart geworden! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, zo mooi deze kaart 😍😍 Ik ben zo verliefd op het Vintage baby papier. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie en super schattige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen