Greenblog

donderdag 14 maart 2019

Party - Bloghop collectie April

Hoi allemaal,

Zijn jullie al in de paas / voorjaars stemming? Wij wel hoor en we nemen jullie lekker mee in deze flow met onze nieuwe collectie en bloghop!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Stuk voor stuk laten het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden.

Als het goed is kom je nu bij Daisy vandaan en heb je al wat ideetjes opgedaan.


Dit is mijn kaart voor de bloghop geworden. Ik heb voor de basis gekozen voor de Dutch Doobadoo Shape Art Frame 470.713.146. Deze heb ik uit groen cardstock en wit cardstock overgetrokken.

Ik heb voor deze kaart gebruik gemaakt van het nieuwe papierbloc Roses & Polka Dot 6011/0601. Ik heb de mal nog 1 maal overgetrokken van het designpapier en ik heb nog wat stukjes gesneden die ik later nog verwerk op de kaart.

  

Aan de beide zijkanten heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe Blauw Border Easter randmal 6002/1285

  6011/0414 Noor! Labelvellen Secret Garden

Ik vind het altijd leuk om bingo kaartjes te verwerken op mijn kaarten. Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de Noor! Labelvellen Secret Garden 6011/0414. Hoewel de kleur wat afwijkt van het designpapier past het er prima bij. 

 

Voor het plaatje heb ik een digi stempel gebruikt van Mo Manning. Deze heb ik gemat op cardstock. Onder het plaatje heb ik het Blauw Happy Easter ei 6002/1278 verwerkt. Ik heb deze met foamtape op de kaart geplakt. Hierdoor krijgt je kaart wat meer diepte. Onder het plaatje heb ik nog een veer en lint verwerkt.

 

Dit is ook weer een fijne stans. Blaadjes en takjes heb je nooit genoeg in je eigen collectie. Ik heb in de linker hoek een kleine bloementoef gemaakt waarbij ik deze mal van Vintage Flourishes Branches 6003/0091 heb gebruikt.

  

De stans Happy Birthday is afkomstig van de Blauw Frame Happy Birthday set 6002/0922. Dit is gemat op groen cardstock. 

Dit is mijn bijdrage aan de bloghop.  Ik hoop dat ik je weer heb mogen inspireren. Je mag nu doorhoppen naar Judith

Vergeet je geen reactie achter te laten. Wanneer je bij ons in de periode van 14 maart tot en met 16 maart bij ons allemaal een reactie achterlaat en ook op ons Noor! Design blog kun je een leuke prijs winnen. 

Veel plezier nog met de bloghop!

Liefs,










15 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaart met een gave gefeliciteerd mal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Sylvia, toppie gemaakt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf kaartje Sylvia. Wat een goed idee om het ei stans zo te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super lief kaartje is het geworden. Het dessinpapier Roses and Polka Dots is echt super gaaf. Staat al op mijn lijstje, hihi. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er weer een heel lief kaartje van gemaakt Sylvia.
    Dat design papier is ook weer prachtig. En takjes heb je inderdaad nooit genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend leuke kaart!! Wat een leuke stansen en spulletjes allemaal weer!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke kaart! Leuk met die vrolijke kleurtjes.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige randmal en hoe leuk dat het zelfde figuurtje in de ovalen stans terug komt ! Hele leuke kaart geworden ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige verjaardagskaart is het geworden! De randmal is echt ontzettend mooi😍!

    BeantwoordenVerwijderen