Greenblog

donderdag 11 april 2019

Hey baby - Bloghop Noor! Design Mei collectie

Hoi allemaal,

Heerlijk die vrolijke kleuren van het nieuwe designpapier en de vlinder mallen. Hebben jullie al zin in het voorjaar? 
Geen fotobeschrijving beschikbaar.

 Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien  en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Als het goed is kom je net bij Daisy vandaan.

Dit is mijn bijdrage aan de bloghop geworden


Ik heb voor deze bloghop gekozen voor een babykaart en in de vorm van een easelkaart. De afmeting van de kaart is 14,5 bij 14,5 cm. 
Ik heb gebruik gemaakt van het mooie Vintage baby girl papierbloc 6011/0606. Prachtig papier wat mooi matcht met de mallen die ik heb gebruikt.

 6002/1258 Blauw Frame vierkant

Hoe mooi is dit prachtige Blauw Frame Vierkant 6002/1258 wel niet? En wat zo fijn is van deze mal is dat je het mooie frame ook kunt matten omdat er bij deze zet ook nog een buitenrand stans is gemaakt. 

 

          6002/1302 Little Happines Butterflies


Aan de bovenkant van de kaart heb ik de Blauw vlinderrand 6002/1271 geplaatst. Ik heb deze eerst uit wit cardstock gestanst en vervolgens heb ik uit het designpapier de Little Happiness Butterflies 6002/1302 gestanst. Dit zijn dezelfde vlinders en bloemetjes die ook in de randstans zitten. De vlinders heb ik verwerkt op de rand. In de hartjes van de bloemetje heb ik met bruine nuvodrops pareltjes gemaakt. 


  

Echt superhandig zijn deze labelvellen van Vintage Babygirl 6011/0416 omdat deze zo mooi passen bij het designpapier. Een grote variatie van labels en tags, die je dus mooi op je kaart kunt verwerken. Ik heb hier gebruikt gemaakt van 2 leuke bingokaartjes. Deze heb ik deels onder het frame verwerkt.

           

Onder aan de kaart heb ik nog een chrysant uit de Floral Flourishes serie 6002/0972 en de nieuwe eucalyptus uit de Vintage Flourishes serie 6003/0093 verwerkt.


 

Op het platform waarop de easel rust heb ik een strook van 5 cm bij 14 cm verwerkt met aan beide zijde een stans van de Blauw Border 6002/1257. Deze stans hoort bij het Blauw Frame Vierkant. Op de strook heb ik nog een leuk label afkomstig van de labelvellen (deze heb ik doormiddel van foamtape wat verhoogd zodat de kaart er mooi achter blijft staan) en wat bloemetjes van de Little Happines Butterflies verwerkt.

Dit was mijn bijdrage aan de bloghop. Vergeet niet een reactie achter te laten. Wanneer je bij iedereen van ons een reactie achterlaat kun je namelijk een leuke prijs winnen. 

Je mag nu doorhoppen naar Nicolette

Fijne hop gewenst.

Liefs,









16 opmerkingen:

  1. Prachtige babykaart, die nieuwe'vierkante' mal is zoooo elegant en fijntjes!
    Mooie inspiratie met de nieuwe release!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart ! Ik geraak niet uitgekeken op alle mooie schattige details ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaart en zoveel op te zien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie baby kaart met die mooie vierkante mal !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige babykaart Sylvia, toppie hoor met die prachtige stansen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd zo leuk, babykaartjes en zeker in combinatie met de mooie blauwe mal. Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat een dot van een kaart, zo lief en prachtig van kleur, Sylvia!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie babykaart zo met al dat rosé, echt heel vrolijk. Ik hou er zelf ook van. Gr. Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi, hier hou ik van!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supergave en lieve babykaart!! Prachtig gebruik van de verschillende materialen!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. tres jolie carte de naissance
    les dies sont délicats bravo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart. Super mooi gedaan met de materialen.

    BeantwoordenVerwijderen