Greenblog

donderdag 16 mei 2019

Bloghop collectie juni - Think Pink

Hoi allemaal,

Wat een geweldige collectie hebben we deze maand toch weer bij Noor! Design. Reden genoeg om weer een bloghop te organiseren.


Stuk voor stuk laten het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Als het goed is kom je net bij Corry vandaan en laat ik je nu zien met welke spulletjes uit de nieuwe collectie ik aan de slag ben gegaan.


Dit is de sneak van mijn kaart voor de bloghop.
Ik heb een standaard kaart gesneden van 14,5 bij 14,5 cm in de kleur groen en daarna een kaart van 14 bij 14 cm uit wit cardstock.
Voor deze bloghop heb ik gekozen voor het heerlijk zomerse Scr@p Design Paper Summer Vibes 6011/0612. Van deze lijn krijg je direct de zomer in je bol.

 

In het midden van de kaart heb ik de Noor Lovely Oval snijstencil 6002/1256 geplaatst. Door deze te bevestigen met foamblokjes komt er wat meer diepte in de kaart. De kanten mal heb ik uit wit cardstock gestanst en gemat op een groene achtergrond.

 

De flower uit de Summer Vibes serie 6002/1290 vind ik echt een absolute topper. Wat een prachtige bloem. Ik heb deze uit aquarel papier gestanst en met Memento inkt op kleur gebracht. Voor de bloem heb ik de kleuren Rose Bud, Angel Pink en Lilac Posies gebruikt. Het stampertje van de bloem is op kleur gebracht met Cantaloupe.
De bladeren zijn op kleur gebracht met de kleuren New Sprout en Pear Tart.

 

In de Mon Ami familie hebben we ook gezinsuitbreiding gehad. Ella, onze flamingo, past natuurlijk goed bij onze zomerlijn. Ook Ella 6002/1255 heb ik uit aquarelpapier gestanst en op kleur gebracht met de Memento inkt. Hier heb ik dezelfde kleuren gebreukt als bij de bloem. 

 

Om het flamingo thema compleet te maken heb ik nog 2 flamingo verwerkt onder de stans. Deze 2 schattige flamingo's zijn afkomstig van het Bella Lulu knipvel Think Pink

 

Linksboven zijn nog 2 tags verwerkt. Deze tags zijn afkomstig van de Scr@p Stans Labels & Tags set 6002/1175. Op deze Tags is de tekst Think Pink verwerkt op een banner. Ook deze banner is afkomstig van de Labels & Tags set. 


En dit is het uiteindelijke resultaat geworden. Dit is een less is more kaart geworden waardoor juist de bloem, Ella en de mooie ovaal stans mooi uitkomen. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. Vergeet niet een reactie achter te laten bij onze blogs. Je mag nu door naar de blog van Nicolette

Fijne hop!

Liefs,







14 opmerkingen:

  1. Prachtige zomerzonnige kaart! Heel mooie combinatie van papiertjes en stansjes. Leuk al die verschillende flamingo's!
    Goed idee om bloem en blaadjes uit wit te stansen en door zelf te kleuren meer 'reliƫf' te krijgen.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi en heerlijk zomers. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De ovale stans is werkelijk een plaatje en zo ook je kaart. Heerlijk zomersfeer heb je er an gemaakt.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi combinatie van papier en standjes en al die verschillende flamingo's maken het helemaal af!
    Super leuk resultaat!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie vrolijke kaart.al die flamingo's maken het erg fleurig.de combi rose/groen doet het erg goed.gr.Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vrolijke kaart met de flamingo en die mooi bloem. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb ella en het knipvel ook gekocht bij het papier, ben heel blij jouw voorbeeld en inspiratie gezien te hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! prachtig hoe het groen en roze samen!

    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi met roze in de hoofdrol. Leuke bloem . De kaart is erg leuk samengesteld met de prachtuge matetialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje! Mooie kleurencombinatie! De bloem en de flamingo zijn geweldig!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart en vrolijk en de nieuwe artikelen doen het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave kaart Sylivia. De hele Summer Vibes collectie is gewoon te gek. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart Sylvia! Heel mooi hoe je Ella heb gecombineerd met het bella lulu knipvel.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen