Greenblog

donderdag 25 juli 2019

Cuddles - Bloghop augustus collectie

Hoi allemaal,

Zijn jullie weer klaar voor een nieuwe te gekke collectie van Noor! Design? Deze keer niet alleen in het teken van kerst maar ook van onze lieve huisdieren. Er zit namelijk een gave honden lijn bij.



  Als het goed is kom je net bij Corry vandaan.

Ik ben uiteraard ook aan de slag gegaan met al deze prachtige spulletjes.


Dit is de sneak van mijn kaart die je waarschijnlijk al hebt gezien. Ik heb voor deze bloghop gebruik gemaakt van de hondenlijn. 

6002/1322 Mon Ami  Buster

In de hoofdrol uiteraard onze nieuwe Mon Ami vriend Buster 6002/1322. Wat een geweldige stans en ondanks het feit dat ik wat onderdelen overhield na het in elkaar zetten,  is hij toch super leuk geworden. Ik heb Buster uit waterart papier gestanst en gekleurd met Memento inkt.

  

Onze Buster heeft ook een super mooi hondenhok als onderkomen gekregen. Het hondenhok van de One of a kind serie 6002/1331 bestaat niet alleen uit een hondenhok maar ook de etensbak, de voetafdrukjes, de botten en het naambordje zitten allemaal in dit pakket. 

 

Voor het hok heb ik de Grass Border 6002/1178 gebruikt. Ik heb deze uit waterart papier gestanst en met Memento inkt gekleurd. 


 6011/0417 Noor! Labelvellen Woof Woof

Aan de bovenkant van de kaart heb ik wat labels afkomstig van de Noor! Labelvellen Woof 6011/0417 verwerkt. 

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

De banner en de tag van de labelvellen heb ik gestanst met de Scr@p Stans Labels & Tags 6002/1175. Deze set is erg handig bij de labelvellen. 

Uiteraard heb ik ook het Papierbloc Woof Woof 6011/0616 gebruikt voor mijn kaart.


En dit is het eindresultaat geworden. Ik heb voor deze kaart als basis de Dutch Doobadoo Shape Art Tag 470.713.149 gebruikt.

Veel plezier nog met de bloghop en vergeet niet een reactie achter te laten. 

Je mag nu doorhoppen naar: Nicolette

Liefs,




Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 25 juli t/m  27 juli langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.


23 opmerkingen:

  1. Nog zo’n gave creatie met prachtige details.
    Wat is deze hondenlijn toch leuk en veelzijdig.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart. leuk om buster weer in een andere kleur te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw deze is echt super leuk! Die buster is zo gaaf!
    Groetjes Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  4. grappige kaart, en weer een geinige Buster!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is geweldig! Wat combineert alles mooi bij elkaar en je kaart is dan ook een plaatje geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Buster is zo leuk en wat een geweldige kaart heb je met hem en het hondenhok gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooie kaart, Sylvia.
    Grappig de hond voor zijn hok, zo leuk bedacht.
    Alles zo mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes ,Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. helemaal mooi geworden 👍🏻. Ik mocht ook een make en take doen met de gave lijn echt heel mooi alles. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Buster is echt een leuk hondje waar je een mooie kaart mee heb gemaakt. Het hok is ook heel leuk. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook gaaf, leuke stand die van de hond.
    Mooi papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig hoe je al die mooie spulletjes hebt gecombineerd.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super dat je zoveel dingen door elkaar gebruikt zonder dat het te druk wordt, dat vind ik zelf moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje, dit hond(enkaart)je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sylvia,
    wat een prachtige nieuwe lijnen zijn er weer!
    En jij hebt er wel een heel mooi inspiratie voorbeeld gemaakt! Super gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooie creatie! En de hond en het grasrandje zijn fantastisch mooi op kleur gebracht!Ik ben helemaal weg van deze honden lijn maar ik ben dan ook dol op honden. Heb er zelf twee grote, het zijn broer en zus. Je krijgt er zoveel liefde van terug...
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een erg mooie kaart, erg leuk die hondenmal en hok.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart. Leuk idee om ook bister in te kleuren en inderdaad ook met minder stukjes is hij super leuk. Groetjes Miet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, mooie kaart. Ik vind 'm super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je een leuke kaart gemaakt met Buster en zijn nieuwe hondenhuisje! Leuke details zijn er te zien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoe leuk dat je het kussentje op de hondenpootjes ook hebt opgevuld. Geweldige collectie met zoveel leuke details op je kaartje ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je Buster in een leuke kleur gemaakt Sylvia, hij staat leuk op de kaart!
    Fijn weekend en lieve freubelgroetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen