Greenblog

donderdag 22 augustus 2019

Too handsome - Bloghop Gentleman Style

Hoi allemaal,

Wat zijn we blij met ons nieuwe mannen papier met bijpassende Knip & Labelvellen set. Deze set heet "Gentlemen Style".

Geen fotobeschrijving beschikbaar. Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ook ik heb mij gestort op deze leuke lijn. Als het goed is kom je net bij Corry vandaan.

Dit is mijn sneak voor deze bloghop:


  

Naast het Gentlemen Collectie is de Mixd Up lijn ook uitermate geschikt om een stoere mannenkaart te maken.

                


Op deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de Mixed Up Stansmal Honingraat - Muur 6002/0979 en de Kettingen 6002/1233

 

Deze schattige bingokaartjes bevinden zich ook in de labelset van de Gentlemen Style 6011/0420

 6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Aan de bovenkant van het plaatje, ook afkomstig van de labelvellen, bevindt zich een tag. Ik ben zelf niet zo heel handig in het netjes uitknippen van deze kleine tags. Hiervoor is een hele handige en multifunctionele set met stansen terug te vinden in de Scr@plijn. Met de Stans Labels & Tags 6002/1175 heb je in een handomdraai een mooie tag.


En dit is de kaart helemaal. De kaart heeft als basis de Dutch Doobadoo Shape Art Ornament 470.713.154. Uiteraard heb ik hier het Papierbloc Gentlemen Style 6011/0636 voor gebruikt. Overdwars op de kaart heb ik een banner gemaakt. Deze banners kun je handig maken met de 3 in 1 Bannerpuch. 


Onder het plaatje heb ik nog een stukje ribbeltjes karton en de mooie Flimstrip stans uit de Mixed Up lijn, 6002/1232 verwerkt.

Dit is mijn bijdrage aan onze bloghop.

Je mag nu doorhoppen naar Nicolette

Liefs,



Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop op 22 augustus langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Je start met hoppen bij het blog van

11 opmerkingen:

  1. WAUW wat een supergave creatie laat jij hier zien Sylvia!
    Ben helemaal weg van de stoere papiertjes en andere materialen!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie creatie Sylvia met het nieuwe papier! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stoere kaart Sylvia, vooral met die mixed up malletjes. Toffe combi. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. deze vind ik heel mooi , ben meer en meer fan van deze lijn
    groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sluit mij helemaal aan bij Marleen heel mooi en ook fan van deze lijn!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, prachtige stoere lieve kaart ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat een lief en stoer kaartje,vader en zoon.
    Heel knap gedaan.
    Mooi is het design papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi. Jullie maken erge mooie creaties. Wat mij helaas niet lukt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook weer zo'n mooie kaart. Het is dan ook wel super gaaf papier. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik ben fan van Ddbd en deze lijn dus jou combi is helemaal het einde en dan met dat lieve maar stoere plaatje. dat maakt de creatie helemaal af

    bedankt voor het delen hij is super

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen