Greenblog

donderdag 19 september 2019

Jingle all the way - Bloghop oktober collectie


Hoi allemaal,

Wat hebben we voor oktober weer een mooie nieuwe collectie van Noor! Design. 

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

 De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan en uiteraard hebben we hieraan weer een leuke bloghop verbonden.

De blog loopt van 19 tot en met 21 september. Wanneer je bij een ieder van ons een reactie achterlaat maak je kans op een leuke prijs.

Als het goed is ben je net langs geweest bij Corry en kom je nu bij mij een kijkje nemen.


Dit is mijn kaart voor de bloghop. Als basis heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Shape Art Cascade 470.713.163.


Voor de basis van de kaart heb ik gekozen voor ons nieuwe Papierbloc Dear Santa 6011/0626. Over de breedte van de kaart is een strook designpapier verwerkt en een iets smaller stuk Kraft ribbelkarton. De strook is bevestigd met dunne foamblokjes

     

Langs de onderkant en de bovenkant van het ribbelkarton heb ik de Blauw Randmal 6002/1383 verwerkt. 


Linksboven zijn 2 bingokaartjes verwerkt die afkomstig zijn van het labelvel Dear Santa 6011/0418. De bingokaartjes zijn deels achter de strook verwerkt.

    6002/1384 Blauwe Doily mal

Midden op de strook is de Blauwe Doily mal 6002/1384 verwerkt. Wat een prachtige en feestelijke stans is dit en wat een prachtige uitstraling geeft dit aan je kaart. Ik heb de mal langs de buitenkant overgetrokken op het rode cardstock, uitgeknipt en de stans van de mal hierop gemat. Met foamblokjes is deze bevestigd op de kaart. Het plaatje, afkomstig van Pinterest, heb ik met een ronde mal uitgestanst en verwerkt. Aan de bovenkant van de stans, prijkt nog een mooie rode strik.

  

Rechts van de Blauwe Doily mal zijn de Sparren uit de serie Nordic Christmas 6002/1335 verwerkt.


Hoe gaaf zijn deze bloemen wel niet?

           

Voor de bloemen heb ik gebruik gemaakt van onze nieuwe Roll Up Flowers stans 6002/1337. Niets geen gedoe met losse blaadjes of onderdelen om een bloem te vervaardigen. Kwestie van uitstansen en oprollen. Om de bloementoef een beetje een kerstuitstraling te geven, heb ik, in plaats van bloemblaadjes, hulsttakjes afkomstig van de Happy Holidays Dennentakken en Hulst 6002/0769 gebruikt.


Als laatste heb ik de ster met tekst verwerkt op de kaart. Deze ster is ook afkomst van de Labelvellen Dear Santa 6011/0418.

Dit is mijn bijdrage aan de bloghop. Je mag nu door naar 


Liefs,












18 opmerkingen:

  1. Super mooi en leuk de oprolbloem van designpapier! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht van een kaart en wat zijn die achtergrond papieren mooi om te gebruiken voor de kerst. De bloem is zo ook prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n prachtige voorbeeldkaart Sylvia, mooi papier en schitterende bloem...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, echt wat een prachtige en sfeervolle kaart zeg. Echt adembenemend mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super hoor. Weer wat ideetjes opgedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi.soms zijn er gewoon niet genoeg woorden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi is dit kaartje.
    Mooie nieuwe hobby spulletjes zie ik.
    Het kerstboompje daar ben ik helemaal weg van.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart heb je voor deze bloghop gemaakt.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart! Het designpapier is weer heel mooi! De bloem uit designpapier is ook mooi!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart is het geworden. Het rood/witte designpapier is toch wel erg leuk. Nu ik het zo bij jullie zie 🙈🙊. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi kaartje!! Echt heel mooi!! Het begint nu echt te kriebelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi
    een prachtige uitwerking van de papierlijn daer Santa!
    Roll Up Flowers stans staat op mijn wenslijst voor de komende beurs die ik bezoek in Utrecht.
    Ik hou zo van jullie bloemenstansen , super gaaf zijn ze!
    groeten
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige papier serie zeg! Echt een hele mooie kerstkaart
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog een mooie kerstcreatie in dat frisse rood, dat papier staat al op mijn wishlist. Je hebt alles tot een prachtig geheel verwerkt, leuk met die bingokaartjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige warme kerstkaart, mooi zoals je al die prachtige details hebt verwerkt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen