Greenblog

dinsdag 10 september 2019

My happy place

Hoi allemaal,

Zo is het nog zomer en je let even niet op en het is herfst. Reden genoeg om vandaag een herfstkaartje te maken. Mooie donkere tinten met wat oranje er doorheen en een sfeervol thuis.


Dit is mijn kaart geworden. De basis is een vierkante kaart van 14,5 bij 14,5 cm. 

6011/0567 Paper bloc Beautifall
Het designpapier is het mooie kleurrijke Papierbloc Beautyfall 6011/0567.

  

In het midden van de kaart is een strook designpapier geplaatst. Aan de boven en onderkant is een stukje gaaslint verwerkt. Op de strook is de stans van de mooie Blauw Valerie 6002/1374 verwerkt. De stans is gemat op off white cardstock. Dit doe je eenvoudig door de buitenrand van de stansmal over te trekken. Binnenin is nog een onderdeel van de Blauw Valerie verwerkt. Dit stukje is uit designpapier gestanst. 

  

Aan de bovenkant is de Kantrand Blauw Rand Valerie 6002/1373 verwerkt. De tekst "my happy place" is afkomstig van een Bella Lulu tekstvel. Tevens aan de bovenkant nog een strikje en een knijpertje verwerkt. 


De bloementoef bestaat uit kant en klare bloemen. Leuk om met een variatie van verschillende bloemen een toef te maken. Het ijzerdraadje aan de achterzijde van de bloem, wikkel ik dan om een satéprikker waardoor je een leuke afwerking krijgt bij je toef. 


Het plaatje is afkomstig van Pinterest en geprint met mijn Selphy printer. Het houten woordje love maakt het af. 

Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren.

Tot volgende week!! Liefs,







1 opmerking:

  1. Wat onwijs gaaf!! Supermooi kleuren gebruikt!
    En wat een lief meisje!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen