Greenblog

donderdag 14 november 2019

Wintergroetjes - Bloghop December collectie

Hoi allemaal,

Meestal is er geen Noor! collectie in december maar deze keer wel, hoe tof is dat!

 

 De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan. Als het goed is kom je net bij Monique Heinen vandaan en ben je in onze bloghop nu bij mij beland.


Dit is de sneak van mijn kaart.

6011/0635 Paper bloc Bright Christmas

Het designpapier dat is gebruikt voor deze kaart is uiteraard ons nieuwe Papierbloc Bright Christmas 6011/0635. Dit is weer zo'n leuk design, geen traditionele kleuren maar toch lekker kerstig. Ik heb voor de tekst het labelvel van Bella Lulu gebruikt dat mooi bij het papier past.

  6002/1387 Little Happiness Strikje

Onderaan de kaart bevindt zich een leuke strik. Dit is het Little Happiness strikje 6002/1387. 

 6002/1424 Nordic Christmas Kerstdorp

In het midden van de kaart heb ik onze nieuwe stansmal Kerstdorp uit de serie Nordic Christmas 6002/1424 gebruikt. Wat een leuke mal om te gebruiken op je kaarten. 


En dit is het eindresultaat geworden! Voor de basis heb ik gebruik gemaakt van de Card Art Winter Hat 470.713.748. Deze wintermuts is afkomstig van de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo. Onder de rand en de pompoen boven op de muts heb ik wondgaas gebruikt. Door een stuk van dit gaas onder het papier vast te zetten en aan de randen uit elkaar te trekken en daarna een beetje gelijk te knippen, krijg je dit randje. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. Wanneer je bij ons allemaal een berichtje achterlaat tijdens deze bloghop, kun je een leuke prijs winnen. De bloghop loopt nog tot en met 16 november. 

Nu mag je doorhoppen naar Annette

Liefs,





13 opmerkingen:

  1. Wat een gave muts! Wat past het dorpje ook leuk naast elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke muts! En de mooie strik maakt het helemaal af!Knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gave muts, leuk met dat wondgaas! mooi creatie heb je gemaakt Sylvia.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat je de muts met het kerstdorpje hebt gepimpt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow , wat is dit leuk , de muts.
    Zo een leuk idee .
    De strik daar ben ik helemaal weg van.
    Top gedaan.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk idee met dat wondgaas. Ga ik zeker eens uitproberen. Ik vind de muts enig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke muts. Leuke ideeën en een prachtig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige winterse creatie in deze leuke kleurtjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstmuts en leuk afgewerkt met het gaas ! Prachtig papier ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat super gave de kaart op de mal van DDBD muts. Prachtig gedaan en dan dat leuke strikje erop 🙊🙈 Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a special blog post today. Fabulous project. Love it!
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo, bin ganz begeistert von dieser Kartenform! Ist perfekt für den Winter! Wunderschön gestaltet!

    BeantwoordenVerwijderen