Greenblog

vrijdag 13 december 2019

Twinkeltjes - Bloghop collectie januari

Hoi allemaal,

Wat vliegt de tijd.... een maand is ook zo voorbij. Dit betekent dat we weer een nieuwe collectie hebben en daarbij natuurlijk de Bloghop!

Deze maand een kleine maar zeker te gekke collectie weer deze maand!

 Geen fotobeschrijving beschikbaar.

 Toen ik het papier zag, was ik direct verkocht. Wat een ontzettend mooie set is het geworden.

Je bent, als het goed is, net bij Corry geweest.


Dit is mijn sneak om je al een beetje een idee te geven.

Ik ben begonnen met een kaart van 14,5 bij 14,5 cm. Deze heb ik uit Kraftpapier gesneden. Daarna een stuk van 14 bij 14 cm uit wit cardstock. 


Voor de basis heb ik het nieuwe Scr@p designpapier Forest Winter 6011/0634 gebruikt. Wat een gave set is dit. Mijn handen jeukten om ermee aan de slag te gaan en het dilemma is dan natuurlijk wat ga ik maken.

Uit dit papier heb ik een stuk van 14 cm bij 14 cm gesneden. 

    6002/1230 Jingle Bells Rand Hulst

Aan de zijkanten en de bovenkant is de Jingle Bells Rand Hulst 6002/1230 verwerkt. Op de besjes heb ik met Nuvo drops besjes gemaakt. 


Op de kaart heb ik nog een brede strook gemaakt en een banner uit ribbelkarton. De banner is gemaakt met de 3 in 1 bannerpunch. Onder het plaatje heb ik nog een stukje van een honingraat 6002/0979 Mixed Up Stansmallen Honingraat - muur geplaatst. 

 

De foto heb ik zelf gemaakt, ik fotografeer namelijk ook nog als hobby. De foto heb ik verwerkt in het Silent Night Frame 6002/1145.


Onder de strook papier is een kaartje gestoken. Dit kaartje vind je ook in de papierset Forest Winter 6011/0634.

 6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Naast het kaartje heb ik nog een tag geplaatst. De tag heb ik gemaakt met de Scr@p stans Labels & Tags 6002/1175. Eerst uit wit cardstock gestanst en daarna gemat op kraftpapier. De stempel komt van de Bella Lulu december stempelset.


En dit is het eindresultaat! Ik heb de tak met het roodborstje uit het designpapier geknipt en in de rechterhoek geplaatst. Op deze manier lijkt het net of beide roodborstjes naar elkaar kijken. 

Dit is mijn bijdrage aan de bloghop. Wanneer je bij elk van ons een reactie achterlaat, kan je een leuke prijs winnen. Veel plezier nog bij de bloghop! 

Je mag nu doorhoppen naar: Monique

Liefs,










10 opmerkingen:

  1. Je hebt er weer een prachtig project van gemaakt.gr karen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave foto verwerkt op een supergave kaart!! Leuk die tekst!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en geweldig dat je een zelfgemaakte prachtige foto hebt verwerkt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een prachtig geheel geworden ! Alles past zo mooi bij elkaar ! Schitterend ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt.
    Leuk gedaan met de vogeltjes.
    Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig geheel.
    Erg mooie creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig papier en zo mooi verwerkt op je kaart!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen