Greenblog

vrijdag 17 januari 2020

Bloghop collectie februari - take is easy

Hoi allemaal,

Wat hebben we weer een super leuke collectie deze maand!!

We zijn met z'n allen weer aan de slag gegaan met de nieuwe spulletjes en hebben hiervoor weer een bloghop voor jullie gemaakt.

Als het goed is zijn jullie net bij Corry langs geweest.


Dit is de sneak van mijn kaart voor deze hop.
Ik heb als basis voor deze kaart de Dutch Doobadoo Shape Art Cascade 470.713.163 gebruikt. 
Ik heb hiervan een easel kaart gemaakt. 

6011/0644 Paper bloc Nautical Traveler

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van ons nieuwe Nautical Traveler Papierbloc 6011/0644. Prachtige kleuren en ik ben echt gek op dit thema. Ik heb op het staande deel van de kaart wat stukjes design papier verwerkt. Ik heb de stukjes eerst gemat op stukjes cardstock

    6002/1442 Nautical Traveler Lighthouse

Ik heb een plaatje van Pinterest gebruikt voor deze kaart en daarnaast de nieuwe Nautical Traveler Lighthouse 6002/1442 geplaatst. Geweldig mooie stans die ik in de mal na het embossen nog met inkt heb bewerkt. 

    6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Langs 1 van de zijkanten van de kaart is een tag verwerkt. De tekst van de tag is afkomstig van het paperbloc. Op enkele bladen van het papierbloc is een rand verwerkt die je heel leuk op je kaart kunt verwerken. Ik heb in dit geval gekozen voor een tag. De tag heb ik gestanst met de tag stans afkomstig van de Scr@pstans Labels & tags 6002/1175.

 6002/0992 Under the Sea Walvis/dolfijn/net

We hebben wel vaker een lijn met het nautische / zeethema gehad. Een van die lijnen was de Under the Sea serie. Deze zijn nog steeds verkrijgbaar en zijn een leuke aanvulling op de Nautical Traveler lijn. Op deze kaart heb ik het visnet 6002/0992 verwerkt. Deze doet het altijd leuk op een kaart.

 6002/0662 SeaShore Schelpenrand

Aan de onderkant van het staande deel is de schelpenrand van de Seashore serie 6002/0662 verwerkt. Ook deze heb ik in de mal laten zitten en na het embossen met inkt bewerkt. Dat geeft echt zo'n leuk resultaat. Onder de schelpenrand is ook weer een stuk van de papierrand van het designpapier verwerkt. 

  6002/1443 Nautical Traveler Meeuwen

De meeuwen 6002/1443 vind ik echt helemaal geweldig!! Ik weet dat veel mensen een hekel hebben aan deze vogels. Ik niet, ik woon op nog geen kilometer van het strand en mis het geluid van de meeuwen als ik in het binnenland ben. De stans bestaat uit 3 meeuwen, die ik her en der op de kaart heb verwerkt.  Ik heb de pootjes met oranje inkt bewerkt en de snavel met geel.

 6002/0989 Under the Sea Koraal

Dit is het liggende deel van de kaart. Ik heb hiervoor met de 3 in 1 bannerstans een banner gemaakt en deze met foamtape bevestigd. Hierdoor komt de banner wat hoger te liggen op de kaart en is het een mooie steun voor het staande gedeelte van de kaart. Onder de banner is de Under the Sea Koraal 6002/0989 verwerkt. Hier heb ik ook nog een stukje net verwerkt en een rand van het papier. Als laatste heb ik nog een tekst erop geplaatst. Deze is afkomstig van een labelvel. 


Dit is het uiteindelijke resultaat geworden! 

Dit is mijn bijdrage geweest. Wanneer je bij ons allemaal een berichtje op ons blog achterlaat dan kun je een leuke prijs winnen. De blog loopt nog tot en met zondag 19 januari.

Je mag nu doorhoppen naar Monique

Nog veel plezier!

Liefs,








15 opmerkingen:

  1. Wow , wat een prachtige easelkaart.
    Leuk de vuurtoren .
    Leuke nieuwe spulletjes ,zijn er weer uitgekomen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt zo mooi! Al die verschillende details en lagen. De meeuwen vliegen echt rond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart. Mooi al die details

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig! En zo mooi hoe oude en nieuwe materialen met elkaar combineren.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie ezel kaart heb je ervan gemaakt. Toppie!
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart.Die meeuwen ga ik zeker kopen .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie Kaart Sylvia! En ook de oudere mallen er bij gebruikt. Zo overtuig je me dat dit een mooie aanvulling is op mijn verzameling! Kan niet wachten! Groetjes Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige combinatie, leuk die combinatie met de eerdere noor lijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi ! Heel leuke malletjes en prachtig designpapier! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettend tof model!! Heel erg gaaf gedaan met alle leuke nieuwe (en oude) Noor-spulletjes!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend mooie kaart!! Ben stiekem nu al verliefd op die nieuwe nautische stansjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend! Het visnet is inderdaad voor verschillende dingen te gebruiken, maar het is helemaal schitterend op deze prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige creatie! Schitterende collectie weer!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen