Greenblog

dinsdag 4 februari 2020

Vitamine Zee

Hoi  allemaal,

Wat is het Nautical Traveler papier toch gaaf. Met dit nare weer de afgelopen tijd, ben ik alweer toe aan zon, zee en strand. Vitamine Zee dus....


Dit is mijn kaartje geworden. Ik heb een basiskaart gemaakt van 15 cm bij 15 cm. Daarnaast heb ik nog een kaart op gebouwd van 15 cm bij 15 cam waarbij ik vanuit het midden aan de bovenkant naar het midden van de zijkant de kaart heb gesneden. Deze kaart is met foamtape bevestigd op de vierkante kaart. Dit geeft de kaart wat meer diepte.

6011/0644 Paper bloc Nautical Traveler

Zoals gezegd heb ik dit geweldige papier met zeethema gebruikt voor deze kaart. Het Nautical Traveler Papierbloc 6011/0644. Het leuke is dat je de afbeeldingen van het papier goed kunt gebruiken voor je kaart. Ik heb dit gedaan op het voorste gedeelte van de kaart met de afbeelding van het schip. 


 6002/1444 Nautical Traveler Patrijspoort

Hoe leuk is deze patrijspoort? Ik heb de Nautical Traveler patrijspoort 6002/1444 uit Kraft gestanst en in de mal met inkt bewerkt. Ook de buitenrand heb ik met bruine inkt bewerkt. Dit geeft het een beetje een verweerde look. Vervolgens heb ik 2 cirkels uitgestanst met een cirkelstans en deze onder de patrijspoort gemat. De meeuw met het anker is afkomstig van het Bella Lulu knipvel Zeemeeuwen 3000/0051.

Onder de patrijspoort heb ik een stuk Kraft ribbelkarton verwerkt. 

  

Uiteraard mogen de zeemeeuwen uit de Nautical Traveler serie niet ontbreken 6002/1443. Ik heb de poten van de meeuwen met rode inkt en de snavels met gele inkt bewerkt. 

 6002/0989 Under the Sea Koraal

Achter de schuine kanten van de kaart is de Under the Sea Koraal 6002/0989 verwerkt. Het plaatje van de meeuw is ook afkomstig van het Bella Lulu knipvel. 

 

Als laatste heb ik aan de linker schuine kant nog een tekst verwerkt die eveneens afkomstig is van het Bella Lulu knipvel zeemeeuwen. Ik denk dat we allemaal wel weer een beetje behoefte hebben aan de Vitamine Zee, toch?

Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Tot volgende week!!

Liefs,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten