Greenblog

donderdag 19 maart 2020

Friends / Bloghop collectie maart

Hoi allemaal,

Het is weer zover, de nieuwe collectie van maart is uit en wat zijn er weer veel mooie artikelen in onze collectie opgenomen. Tijd dus voor een  nieuwe bloghop met de mooie Noor! Design artikelen. 

Ben je er klaar voor?

Geen fotobeschrijving beschikbaar.  

 De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan. 


Dit is de sneak van mijn creatie met de nieuwe collectie.

 6005/0001 Scr@p Stencil - Scallop box

Ik heb een doosje gemaakt met ons nieuwe Scr@p Stencil - Scallop box 6005/0001. Handige mal om een leuk doosje mee te maken waar je heel veel ideetjes op los kunt laten. Tip: Leg de mal schuin op je cardstock dan kun je deze er in 1 keer uithalen. In de twee flappen met schulprand heb ik eyelets bevestigd waar het lint doorheen komt. Je kunt dan het lint aan de binnenkant vastzetten en daarover heen je designpapier bevestigen. 

 

Het doosje is bekleed met het fantastisch mooie Scr@p Design Paper Violet Dreams 6011/0653. Doordat het papier een mooi design heeft kun je deze leuk toepassen op je werkstuk. 

  6002/1427 Little Happiness  Lavendel

De Little Happiness serie heeft een leuke uitbreiding gehad met de Lavendel stans 6002/1427, deze past mooi bij het thema van het papier.

 6002/1487 Little Happiness  Friends

Naast de Lavendel hebben we ook nieuw in Little Happiness serie de stans You & Me - Friends 6002/147 beiden met een handige matstans zodat je tekst hier mooi op gemat kan worden. 


Voor mijn doosje heb ik een leuk album gemaakt. De afmetingen van het album zijn 13 cm (hoogte)  bij 12 cm (breedte). Het designpapier is gesneden op 12,5 cm (hoogte) bij 10 cm (breedte). Dan houd je nog genoeg ruimte over om met de Cinch gaatjes te stansen in de rand. 

Ik heb voor de voorkant gebruik gemaakt van een Vaessen borderstans en de bannerstans. Het plaatje is afkomstig van het Design Paper Violet Dreams. De vlinders alsmede de bloemenrand aan de bovenkant zijn ook uit het designpapier geknipt.


In totaal heeft het album 6 pagina's (inclusief voor en achterkant). In de pagina's heb ik wat variatie aangebracht door een simpele pagina af te wisselen met een pagina met een flap of met een pocket waarin je wat tags of foto's kunt steken.

Hieronder een aantal voorbeelden van de pagina's




Op deze pagina is een smalle band geplaatst waarin een grote tag is geplaatst

 6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Aan de bovenkant van de tag is een kleine tag bevestigd, gestanst met de Labels & Tags 6002/1175.
De bloementoef, rechtsonder, is afkomstig van het Design Paper Violet Dreams. Deze heb ik uitgeknipt en met scortape, aan de beide rechte zijden, bevestigd op de tag. Nu kan je een paar leuke tags of foto's hierin steken. 


Op deze pagina is een pocket gemaakt met hierin eveneens 2 tags gestoken. Je kunt hier uiteraard willekeurige stansen van tags voor gebruiken. 

Dit is mijn bijdrage aan de bloghop maar er is natuurlijk nog veel meer te zien. 
Wanneer je op al onze blogs een reactie achterlaat, kun je ook nog eens een leuke prijs winnen. De bloghop loopt van donderdag 19 maart tot en met zaterdag 21 maart.

Veel plezier!!

Je kan nu doorhoppen naar Nicolette








 



15 opmerkingen:

  1. Prachtig doosje met inhoud! Leuk idee om er een albumpje in te doen! Zo leuk om kado te doen.
    En ook het papier vind ik heel mooi. Je hebt er een schitterende creatie mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een leuk doosje. Papier is ook prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....wat ontzettend GAAF heb je dit gemaakt Sylvia.
    Ik ben gek van boekjes en met het prachtige doosje erbij is het een schitterend geheel!
    Je hebt prachtig papier en mooie kleurtjes gebruikt....ik ben er helemaal weg van....haha!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke uitvoering dat doosje en boekje!!!😍

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een super mooi doosje!! Echt mooi wat je hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt super gaaf project heb je gemaakt, ben er helemaal verliefd op. Gr wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat gaaf
    Lavendel het is zo tijdloos en geeft meteen een zomers gevoel
    Een heerlijke creatie vol inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan Silvia. Hier was je vast wel een poosje mee bezig.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig doosje ! en zo leuk met ook nog eens een verrassingsboekje er in! Heel mooi in pastel! Groetejs, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Doosje alleen is al heel mooi en dan ook nog t boekje erin geweldig
    Prachtig scrappapier ook

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi wat je gemaakt hebt 👏🏼, zo heb ik weer ideeën erbij 😊. Ook de kaart vind ik schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf gemaakt met deze mooie nieuwe materialen
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ziet het er gaaf uit!! Mijn handen jeuken bij deze creatie, inspiratie in overvloed!!

    BeantwoordenVerwijderen