Greenblog

vrijdag 24 april 2020

Bloghop Noor! Design collectie April

Hoi allemaal,

Zoals jullie al hebben kunnen zien bij de Noor! meisjes hiervoor, hebben we weer een te gekke nieuwe collectie. Leuk dat je gezellig mee hopt met ons.

Als het goed is kom je net bij Corry vandaan.


Dit is mijn sneak van mijn project met de artikelen van onze nieuwe collectie.


Ik heb er een 3 luik kaart van gemaakt. Een leuk klein boekje wat leuk is om kado te geven. 
ik heb uit Kraftpapier een stuk van 29 cm bij 14,5 cm gesneden en deze op 14,5 cm gerild. Nog 1 stuk gesneden van 14,5 bij 15,5 cm. Op de lang kant gerild op 1 cm. Dit is je plakrand. Bevestig dit op het andere stuk en je hebt een drieluik.


Ik heb voor deze kaart voor het prachtige en stoere Scr@p Design Paper Streetwear 6011/0645 gekozen. Het mooie van dit papier is dat deze weer zo leuk gedecoreerd is en dat je dit mooi in je kaart kunt benutten. 

 

Op de eerste pagina heb ik de Streetwear Circle 6002/1497 verwerkt. Hierop is een plaatje van Pinterest bevestigd. De tekst Make It Happen is afkomstig van het designpapier.

       

In de serie Streetwear is ook een geweldige stempelset uitgekomen 6002/0529. De stempels heb ik her en der op de pagina's verwerkt. 


Op de tweede pagina is wederom gebruik gemaakt van het design van het papier. Een strook jute, wat stempelafdrukjes en een plaatje van Pinterest maken de pagina af 


De derde pagina heb ik voorzien van een pocket met een kaart erin. Hierop kun je nog een boodschap voor de ontvanger schrijven. De leuke rand onder aan het kaartje is ook afkomstig van het Designpapier.

    

Aan de achterkant van de pocketpagina zijn de Streetwear Sneakers 6002/1496 verwerkt. Dit is zo'n toffe stoere stans. Ik heb ze in de mal laten zitten en toen bewerkt met bruine inkt. 


En dit is de voorkant van mijn kaart. Enkel bewerkt met stukjes designpapier. De sneakers heb ik uitgeknipt uit het designpapier en bevestigd op de kaart. De kaart wordt gesloten door een groot stuk sisaltouw om de kaart te wikkelen en te sluiten met een strik 

Dit is mijn kaart voor de bloghop. Ik hoop dat ik je weer heb mogen inspireren. 

Wanneer je bij ons allemaal een bericht op ons blog achterlaat, kun je een leuke prijs winnen. De bloghop loopt tot en met zondag 26 april. Doe je mee?

Je mag nu door hoppen naar  Nicolette

Liefs,










9 opmerkingen:

  1. Ik vind die sneakers geweldig en dan dat mooie papier erbij!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en de sneakerstempel vind ik fantastisch! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke jongenskaart is dit.
    De hele Streetwear collectie is fantastisch verwerkt in deze kaart.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige jongenskaart Sylvia, mooie uitwerking van de knutselspulletjes.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart! Mooie collectie weer!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart geworden, leuk omte krijgen ook. Elke pagina van de drieluik is weer verassend door de materialen, de pocket, lijkt net een mini album. Groet, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart met de coole mannen materialen.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen