Greenblog

donderdag 21 mei 2020

Spring - Bloghop collectie mei

Hoi allemaal,

Hoe gaaf is onze nieuwe collectie toch weer? Hieronder nog een keer een overzicht van de nieuwe materialen die nu in de winkels liggen.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.  

Ook ik ben uiteraard met deze mooie nieuwe materialen aan de slag gegaan. 


Dit is de sneak van mijn kaart.

Als basis heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Shape Art 470.713.185. Deze heb ik eerst uit geel cardstock en daarna uit wit cardstock overgetrokken.



Het designpapier op deze kaart is het mooie Paperbloc Spring's Arrival 6011/0656.

6002/1510 Blauw Spring 
Langs de bovenkant bevindt zich de Blauw Spring stans 6002/1510. 

     6002/1499 Blauw Poort

De Blauw Poort 6002/1499 is het uitgangspunt op mijn kaart. Rond deze poort heb ik een lenteachtig tafereeltje opgebouwd.
Bij het Paper bloc Spring's Arrival hoort ook een set met labelvellen met de gelijknamige naam 6011/0427. Van het blad met de embellishments heb ik het hart uitgeknipt en aan de poort bevestigd. 

  6002/1510 Blauw Spring

Deze geweldige narcissen horen bij de Spring stans 6002/1510. Ik heb deze bloemen uit wit papier gestanst en ingekleurd met alcohol markers. 

 

Als plaatje heb ik al een wat oudere (eigen) stempel gebruikt omdat deze zo leuk past bij het lente gevoel. Achter het plaatje en voor het plaatje heb ik een grasrand verwerkt. En over de grasrand heb ik nog een bloemenrand gebruikt, die ik uit het designpapier Spring's Arrival heb geknipt.


En dit is het eindresultaat geworden. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Wanneer je bij ons allemaal op ons blog weer een reactie plaatst, maak je kans op een leuke prijs. De bloghop loopt nog tot en met zaterdag 23 mei. 

Dan mag je nu door hoppen naar Nicolette

Liefs,








10 opmerkingen:

  1. Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig kaartje.ik werk niet zo veel met geel.maar na dit moet ik toch maar eens aan de gang met deze kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Zo schattig met die bijtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk en schattig kaartje! Het stempeltje is zoooooooo leuk en past er perfect bij!
    Alles zo mooi gecombineerd! Mooi afgewerkt met al die leuke details!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zit in het zonnetje buiten en bewonder jullie creaties. Echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig met al die zorgvuldig bij elkaar gezochte details. Heel mooi!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen