Greenblog

dinsdag 21 juli 2020

Heel veel kusjes

Hallo allemaal,

Deze week heb ik voor jullie een vintage kaart gemaakt, te gebruiken voor verschillende gelegenheden.


Dit is de kaart geworden. Ik heb een standaard kaart 15 bij 15 cm gekozen. 

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het Paperbloc Condoleance 6011/0542. Dit papier kun je natuurlijk voor allerhande kaarten gebruiken. ik vind de kleurcombinatie van dit papierbloc echt zo mooi. 
Om de kaart een vintage look te geven, heb ik het designpapier flink onder handen genomen met de distresstool. 



 

Aan de bovenkant van de strook is de mooie border Valerie 6002/1373 verwerkt. Deze is uit het designpapier gestanst.



 

Op de brede strook is de grootste mal in het midden van de Mal Valerie 6002/1374 gebruikt. Ook deze is uit het designpapier gestanst. Onder het plaatje is nog een stuk lint verwerkt. Het plaatje is afkomstig van Pinterest. 


6002/1467 Snijstansmal - Banners   

Aan de onderkant van het plaatje is een banner van de snij stansmal Banners 6002/1467 verwerkt. Op de banner is de tekst Heel Veel Kusjes gestempeld. Onder de banner is nog wat textiel verwerkt. Hiervoor kun je ook wondgaas gebruiken. 

   6410/0499 Stempel Kosmos Bloemen

De kaart heb ik verder afgewerkt met wat bloemen en wat takjes. De takjes zijn afkomstig van de Clear Stamps Kosmos 6410/0499. Deze zijn gestempeld op het designpapier en daarna uitgeknipt.

Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Tot volgende week!

Liefs,









Geen opmerkingen:

Een reactie posten