Greenblog

zondag 2 augustus 2020

Bloghop Noor! Design collectie

Hoi allemaal,

Ons geduld werd wel erg op proef gesteld! We hebben lang moeten wachten maar uiteindelijk ligt er toch weer een prachtige collectie van Noor! Design in de winkels.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.
 De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan, dus hebben we weer een leuke bloghop voor jullie gemaakt.  

Als het goed is komen jullie net bij Corry vandaan die de aftrap van de bloghop heeft gedaan.


Dit is mijn kaart geworden of eigenlijk moet ik zeggen mijn kerstpakketje. De afmeting van dit kerstpakketje is 15 cm bij 15 cm.


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het mooie Scr@p Design Paper Silver Bells 6011/0654. Wat weer zo fijn is van deze set is dat er een vel met  embellishments en kaartjes bij zit. Dit combineert zo leuk op je kaart.

   6002/1494 Noor! Design Stans Star Border

Om het pakket / de kaart heen is een band gemaakt waarop aan de bovenkant van de band de gave Noor! Design Stans Star Border 6002/1494 is verwerkt. Wanneer je de stans in de mal laat zitten en dan met inkt bewerkt, krijgt je stans nog wat meer uitstraling. De tekst op de band is afkomstig van het designpapier.

   6002/1493  Silent Night Poinsettia

Aan beide zijkanten van de band heb ik 2 poinsettia's geplaatst. De poinsettia's zijn bij alle Noor! meisjes zeer favoriet vandaar dat we ze nu weer in de collectie hebben. En deze nieuwe stans is ook weer zo tof. Ik heb de Silent Night Poinsettia 6002/1493 uit wit cardstock gestanst en deze met distress inkt bewerkt. 



Wanneer je de band van de kaart haalt en de kaart openslaat is de dit de uiteindelijke kerstkaart. 

Ik heb voor de kaart 2x een stuk van 15 bij 15 cm gesneden uit cardstock. Vervolgens 2 x een stuk van 15 bij 16 cm. Ril op de lange kant van dit stuk voor de linkerflap op 7,5 cm en op 15 cm. en voor de rechterflap op 1 cm en op 8,5 cm. De stukjes van 1 cm zijn de hechtstukjes. Bevestig deze aan de zijkanten van het stuk cardstock van 15 bij 15 cm. Nu heb je nog 1 stuk van 15 bij 15 cm over. Breng tape aan op de zijkanten en de onderkant en bevestig deze aan de achterkant van het middenstuk. Dit wordt een pocket.

         6002/1528 Blauw Ribbon Doily

Op het het middenstuk is de prachtige Blauw Ribbon Doily verwerkt. Ook deze stans heb ik in de stans laten zitten en met inkt bewerkt. Daarna heb ik blauw raffia door de gaatjes getrokken en aan de onderkant vast gemaakt met een strik. 

In het midden heb ik een tekst van het designpapier Silver Bells verwerkt en de bloementoef samengesteld uit onderdelen van het vel met de embellishments.

  6002/1506 Nordic Christmas Trees

Op de rechterflap heb ik nogmaals de Noor! Design Stans Star Border 6002/1494 verwerkt.  De sterretjes die uit de stans komen, heb ik met inkt bewerkt en op de kaart verwerkt. Tevens heb ik de Nordic Christmas Christmas Trees 6002/1506 hierop verwerkt. Op linkerflap heb ik alleen de Star Border en de sterretjes verwerkt. 

 6002/1504 Silent Night Window

Als laatste heb ik de tag voor in de pocket gemaakt. Deze heeft een afmeting van 12 bij 13 cm. Aan de bovenkant heb ik gebruik gemaakt van de gordijntjes van de Silent Night Window 6002/1504. Wanneer je de gordijntjes over elkaar heen bevestigt lijkt het net een strikje. 

Dit is mijn bijdrage aan de bloghop. Doe je mee? Hieronder vind je nog even de informatie hierover. Je mag nu door naar Nicolette




Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?

Hop op 2 augustus langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.

Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

17 opmerkingen:

  1. Wow prachtig...., heel mooi
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zal dit maar krijgen! Wat een prachtige kerstpakketje heb je gemaakt. Alles zo mooi op elkaar afgestemd, kan niet anders natuurlijk met dit prachtige papier!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi en wat een mooie nieuwe mallen en papier! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie! Zo mooi met dit prachtige papier!Leuk idee van die strik gemaakt met de gordijntjes van die Window mal.
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, hoe jij de nieuwe Noortjes hebt verwerkt

    Groetjes, Juliet Voesten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig en wat is er veel te zien, heel mooi papier ook.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zp mooi tafereeltje zo met de prachtuge lijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supervet! Inderdaad leuk dat er tegenwoordig bij het papier ook een vel embell. zit. En wat is die strik leuk bedacht met de gordijntjes.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, de Sterre rand is helemaal top. Wat een veelzijdig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart is dit geworden. Veel te zien op deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooie creatie. Er is ook zo veel te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend model!! Je hebt de onwijs toffe nieuwe materialen, op een hele gave manier verwerkt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart en wat een mooie elementen
    Een eenheid

    BeantwoordenVerwijderen