Greenblog

donderdag 17 oktober 2019

Hello - bloghop Noor! Design collectie november

Hoi allemaal,

Iedereen is druk met kerst en winter kaarten maar tussendoor is het natuurlijk leuk om ook herfst kaarten of andere kaarten te maken. Hier voor is onze nieuwe Noor! Design collectie weer erg geschikt!


Geen fotobeschrijving beschikbaar.

 De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan. Als het goed is kom je nu net bij Hanny vandaan.


Dit is mijn sneak van mijn kaart.
Ik heb een kaart gemaakt van 13 bij 18 cm.

6011/0633 Paper bloc Sleigh Ride

Ik heb voor deze kaart gekozen voor het Papierbloc Sleigh Ride 6011/0633.


  

Ik ben begonnen met aan de zijkant de tekststempel en onderin de spetter te stempelen. Beiden zijn afkomstig van de Stempels Script 6410/0468. Vervolgens heb ik een strook met breed kant over de kaart bevestigd en daar half overheen een banner gemaakt met de 3 in 1 banner punch.

    6002/1336 Noor! Design Stans Roll Up Flowers

Op de banner heb ik o.a. de Roll Up Flowers 6002/1336 gebruikt. Wat een geweldig handige bloem. Bij deze bloemen heb ik de stampertjes er af geknipt en vervolgens de stampertjes nog een keer gestanst uit het zwarte designpapier. Deze heb ik er weer aan geplakt en het opgerold. Dat geeft een leuk contrast in je bloem.

  

Je kent vast de leuke bingokaartjes van de labelvellen. Hoe leuk is het dan dat je nu zelf je bingokaartje kunt samenstellen met de Crafty Cocktail Bingo 6004/0039? Op deze manier heb je altijd de juiste tekst bij de hand en kun je zelf de kleur van je papier bepalen. 

  6410/0497 Stempels  Hello

En deze maand hebben we ook nog deze leuke stempelset in de collectie gekregen. Superleuk voor een kaart maar ook goed te gebruiken voor een scrappagina of journal. De Clear Stamp Hello 6410/0497 heb ik meerdere keren gebruikt op deze kaart. Ik heb het grote hart 2x gestempeld op designpapier en vervolgens uitgeknipt. Bovenin heb ik een klein hart gestempeld en onderin nog de Hello. Deze heb ik op wit cardstock gestempeld en daarna op cardstock gemat. 


En dit is het resultaat geworden. Mijn kaart voor de bloghop. Zoals je kunt zien staat mijn kaart op een standaard.
Ook deze standaard hebben we nu in de collectie.


Ik heb de standaard 2x gestanst en aan elkaar gelijmd zodat deze wat steviger is en ook blijft staan met een wat zwaardere kaart zoals de mijne.

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Wanneer je bij iedereen van ons een berichtje achterlaat kun je ook nog een leuke prijs winnen.

Je mag nu door naar Nicolette

Veel plezier nog met deze bloghop en liefs,









14 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en prachtige kleuren! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart met de nieuwe noortjes!Alles mooi gecombineerd!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart.
    Mooie kleuren van het papier.
    Wat weer een mooie nieuwe hobby spulletjes zijn er toch weer uitgekomen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi Silvia strak maar ook lief tegelijk. En goed idee om de standaard dubbel te stansen ! Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart!! En hoe sjiek is die standaard!! Super mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een toppertje.ik vind de bloemen erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, that's awesome. Love how you used the same paper throughout with the black tag to add contrast. Such lovely details. A really beauty. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze kaart zo gaaf!! Hij is echt supermooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een een lieve kaart met super mooie kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart en de standaard is ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very beautiful card. Love the colours.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig in dit papier en met de mooie bloemen ! Mooi afgewerkt met het kant! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen