Greenblog

dinsdag 22 oktober 2019

Picture this

Hoi allemaal,

Ik houd erg veel van de herfst. Ik wandelde gisteren in het bos en dan word ik zo blij van de geur, het knisperen van de blaadjes, de paddenstoelen en de kleuren. Ik moest gewoon een herfstkaartje maken. 


Dit is de kaart geworden. Bij gebrek aan herfstpapier heb ik zelf een achtergrond gemaakt met Distress Oxyde inkt. De basis van de kaart is 16 bij 16 cm. 

Ik heb 3 soorten Distress Oxyde inkten gebruikt namelijk: Scattered Straw, Dried Marigold en Ripe Persimmon. Met de blendingtool heb ik dit aangebracht op mijn waterart papier. 

470.715.130 Mask Art A5 Autumn Leaves

Na het blenden met de inkten, heb ik her en der met de Mask Art A5 Autumn Leaves 470.715.130 wat herfstbladeren aangebracht. 

  

Op de achtergrond heb ik gebruik gemaakt van wat oudere stempeltjes met bloemetjes en takjes. Je kunt hiervoor elk stempeltjes gebruiken. Je kunt het stoer maken met bijvoorbeeld de Grunge stempels of wat liefelijker met bloemen of takjes stempels. Net wat je nodig hebt bij je plaatje.

Langs de randen van de kaart heb ik nog een doodle randje getrokken.


Onder het plaatje heb ik een wat oudere mal gebruikt namelijk de Blauwe mal met klok 6002/0971
Het plaatje is afkomstig van Pinterest.


De bloem is een al wat oudere Crafty Cocktail set. In zo'n set vind je de stempel en de stansmal. Er zijn verschillende malletjes / stempeltjes te vinden. Ik heb deze gestempeld op waterart papier en met alcoholmarkers in gekleurd. Her en der op de kaart heb ik een hele of een halve bloem bevestigd. Ik heb gekozen voor geel met een vleugje oranje om het oranje "geweld" op de kaart wat de doorbreken.

  

Onder aan de kaart is nog een tekst verwerkt. Hiervoor is gebruik gemaakt van de leuke stempel en mallen set Scr@p Photo Shoot Kit 6004/0029.

Als laatste nog een strik verwerkt aan de bovenkant van de kaart en het kaartje is klaar.

Dit is mijn kaart voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Liefs,









Geen opmerkingen:

Een reactie posten